Niet goed




4Er was een schoolreisje en daar hadden ze kinder. Pannenkoeken van over ze dachten laan we die maar geven ze waren lauw en dun we hadden er een met kersen die waren koud ik keek dwars door de pannenkoek heen was een miskoop




4Er was een schoolreisje en daar hadden ze kinder. Pannenkoeken van over ze dachten laan we die maar geven ze waren lauw en dun we hadden er een met kersen die waren koud ik keek dwars door de pannenkoek heen was een miskoop




10Wat een leuke plek, echt een verrassing!, heerlijk eten, fijne bediening, flexibel, vriendelijk




9Top service! Top personeel! Lekker eten en drinken!




7Lekker gegeten echt hele goeie pannenkoeken bediening was minder eigenlijk gewoon slecht hebben geen idee waar ze mee bezig zijn en de weg ernaar toe is een ramp alleen maar gaten en hobbels




10ik kom hier al sinds mijn 5de het is super leuk de entree maakt me ooit iets uit ik heb nu ook een jaar kaart dat is heel handig voor het hele gezin en je moet overegens wel voor de speeltuin betalen 2.50 ( met de jaar kaart is dat dan het hele jaar gratis de speeltuin in maar die 2.50 is niks je hebt dde hele dag plezier en de dieren zijjn ook echt heel leuk voorrral de knuffelwei want dan kan je ze aaien enzo voor mij is di de beste plek om heen te gaan !!!!!!!!!!!




10we hebben daar met onze kinderen gegeten.Dit doen we nooit omdat het finacieel niet kan.Onze ouders en vrienden hadden dit geregeld.Het was een belevenis om nooit te vergeten voor de kinderen.Wat leuk daar!!!!daar kunnen we weerjaren op teren