Beoordelingen Familierestaurant Het Uilenbos

Filter op gezelschap:

Niet goed

4444
Bezocht: 04-06-2026
Geschreven: 4 juni 2026

Er was een schoolreisje en daar hadden ze kinder. Pannenkoeken van over ze dachten laan we die maar geven ze waren lauw en dun we hadden er een met kersen die waren koud ik keek dwars door de pannenkoek heen was een miskoop

Prijs/kwaliteit 6
Personeel 7
Service
Hygiëne
Omgeving 8
Bernard met vrienden

wat gezellig

10
Bezocht: 5-10-2021
Geschreven: 6 oktober 2021

Wat een leuke plek, echt een verrassing!, heerlijk eten, fijne bediening, flexibel, vriendelijk

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
ronniemet een groep

Tot snel!

99
Bezocht: 20-7-2017
Geschreven: 23 september 2017

Top service! Top personeel! Lekker eten en drinken!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Familie van Veldhuizen met een groep

lekker eten mindere bediening

777
Bezocht: 16 maart 2013
Geschreven: 24 maart 2013

Lekker gegeten echt hele goeie pannenkoeken bediening was minder eigenlijk gewoon slecht hebben geen idee waar ze mee bezig zijn en de weg ernaar toe is een ramp alleen maar gaten en hobbels

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
joopmet vrienden

het beste wat er is

10
Bezocht: altijd
Geschreven: 16 september 2012

ik kom hier al sinds mijn 5de het is super leuk de entree maakt me ooit iets uit ik heb nu ook een jaar kaart dat is heel handig voor het hele gezin en je moet overegens wel voor de speeltuin betalen 2.50 ( met de jaar kaart is dat dan het hele jaar gratis de speeltuin in maar die 2.50 is niks je hebt dde hele dag plezier en de dieren zijjn ook echt heel leuk voorrral de knuffelwei want dan kan je ze aaien enzo voor mij is di de beste plek om heen te gaan !!!!!!!!!!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
oasisgezin

Review

10
Bezocht: november
Geschreven: 7 maart 2009

we hebben daar met onze kinderen gegeten.Dit doen we nooit omdat het finacieel niet kan.Onze ouders en vrienden hadden dit geregeld.Het was een belevenis om nooit te vergeten voor de kinderen.Wat leuk daar!!!!daar kunnen we weerjaren op teren

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
koger