Beoordelingen Zwembad De Zandzee

Filter op gezelschap:

100% betalen voor 50% van de faciliteiten

11111
Bezocht: woensdag 15 oktober 2025
Geschreven: 18 oktober 2025

Je betaalt de volle mep voor de helft van de faciliteiten, omdat beide stoomcabines vaak maanden achter elkaar gesloten zijn en er negen van de tien keer alleen met ijskoud water gedoucht kan worden. Ik raad iedereen aan om als je toch gaat zwemmen en je kunt weer niet douchen of de cabine in, je geld terug te vragen. Misschien dat ze dan eindelijk eens serieus werk gaan maken van de reparaties in plaats van steeds maar dweilen met de kraan open. Dweilen mag overigens vaker gedaan worden, want schoon is anders.

Prijs/kwaliteit 1
Personeel 1
Service 1
Hygiëne 1
Omgeving 2
j.epskampalleenreizend

Vies

22222
Bezocht: Zondag 12 januari
Geschreven: 14 januari 2025

Onhygiënisch water meerdere mensen krijgen er ontstoken ogen van.

Prijs/kwaliteit 2
Personeel 4
Service 2
Hygiëne 1
Omgeving 2
Belle met partner

WAARDELOOS !

33333
Bezocht: 11-07-2024
Geschreven: 11 juli 2024

Kwam hier vroeger vaker met mijn vriendin baantjes zwemmen, en ff genieten van 1 van de 2 stoomcabines, maar door slechte hygiene zijn we een hele tijd niet meer geweest. Dus vandaag net nog maar eens een kans gegeven, Bleken ALLE 2 de stoomcabines kapot te zijn !!! . 1 kan ik nog begrijpen, maar het zijn 2 APARTE systemen ! Dus gewoon LAK aan onderhoud ! Gelijk ons geld terug gevraagd, en we komen hier NOOIT meer !

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Willemmet partner

RUK

11111
Bezocht: 29-4-2024
Geschreven: 9 mei 2024

Dit is 1 van de zwembaden wat niet goed geregeld is Hún administratie is een puinhoop De medewerkers allemaal hebben geen zin in hun vak bloed chaggie En weten niet wat prive les is en dumpen je kind gwn in een abc les

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Lindamet jonge kinderen

Top

10
Bezocht: 4 december
Geschreven: 7 december 2019

Heerlijk zwembad leuk personeel op de woensdag exstra gezellig met Stefanie klein vrolijk dametje en Laura niet te vergeten tot woensdag Gr wilbert

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Wilbertmet vrienden

bad hygiene

11111
Bezocht: every week x 3
Geschreven: 3 februari 2019

invalid toilet disgraceful washbasin full of same stains for weeks and toilet pot a disgusting colour no soap in dispenser for at least a year. changing rooms full of dust between each one. don’t understand why cleaner continually cleans up and down corrider between showers and changing rooms when changing area really could do with a regular clean such a pity as pool is the best in the area

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
kathleen elliottmet partner

Geen aanrader dus op een leuke studie dinsdag.

4444
Bezocht: 20/9/2016
Geschreven: 20 september 2016

Klein bad. Suf dat je op andere dag door de week dan een woensdag tijdens recreatie zwemmen niet in het bad met de duikpank mag zwemmen omdat er te weinig personeel is. Je betaalt overigens wel gewoon dezelfde prijs!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
S. Van Dijkmet jonge kinderen

Endless swimming lessons for a diploma, rude staff

33333
Bezocht: 21-06-2016
Geschreven: 21 juli 2016

It has taken nearly 2 years for our child to get her A diploma. Other parents complain about the same thing. They want to keep people paying as long as possible. Also the canteen staff are rude - if you carry a water bottle you will be rudely and loudly told off. I responded that I don't speak Dutch and the red haired guy who seems to be the manager said I was lying! Incredibly rude.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Jason Hartmanmet jonge kinderen

Review

666
Bezocht: 1 mei 2016
Geschreven: 1 mei 2016

Het zwembad heeft zeer beperkte openingstijden voor recreatiezwemmen. Bovendien sluit de keuken net voordat het recreatiezwemmen voorbij is. Het zwemmen is voorbij om 16.00 en de keuken sluit om 15.30. Ik vind dit niet klantvriendelijk. De dame achter de bar had weinig begrip voor mijn reactie hierop.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Annemet jonge kinderen

Fijn

88
Bezocht: 09-06-2013
Geschreven: 13 juni 2013

Mooi zwembad, veel keus, leuk om te testen hoe snel je zwemt. Inderdaad wel druk, maar dat vind ik altijd gezellig!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Elise Haasmet jonge kinderen

Review

777
Bezocht: 2008
Geschreven: 9 september 2009

Mooi zwembad maar sfeer minder dan voor de verbouwing/renovatie.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
D.Brosi

Review

4444
Bezocht: zondag 26 april
Geschreven: 14 mei 2009

superleuk zwembad waar je heel veel kunt doen. Als het druk is moet je inderdaad wel even wachten maar de frietjes zijn wel lekker knapperig. ook de aquadisco is altijd gezellig!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
fleur

Review

666
Bezocht: 7 februari 12.00 en 16.00
Geschreven: 9 februari 2009

Ik vond het heel druk in het zwembad je kon niet normaal in het bubbelbad zitten. en als je wat wou eten moest je eerst 20 minuten in de rij staan. De kleedhokjes waren ook niet zo schoon er lag namenlijk allemaal viezigheid op de grond.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Laura Kuiper

Review

666
Bezocht: 7-02-2009 tussen 12.00 - 16.00
Geschreven: 9 februari 2009

wij waren op zondag, en het was echt heel druk. Als je wat wil eten moet je eerst 20 minuten in de rij staan, echt veel te lang.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Crystal Vreedeveld