100% betalen voor 50% van de faciliteiten




1Je betaalt de volle mep voor de helft van de faciliteiten, omdat beide stoomcabines vaak maanden achter elkaar gesloten zijn en er negen van de tien keer alleen met ijskoud water gedoucht kan worden. Ik raad iedereen aan om als je toch gaat zwemmen en je kunt weer niet douchen of de cabine in, je geld terug te vragen. Misschien dat ze dan eindelijk eens serieus werk gaan maken van de reparaties in plaats van steeds maar dweilen met de kraan open. Dweilen mag overigens vaker gedaan worden, want schoon is anders.
