Beoordelingen Center Parcs De Huttenheugte

Filter op gezelschap:

Muizen in het huisje

11111
Bezocht: 21-12-2025 tot 24-12-2025
Geschreven: 25 december 2025

Hadden een huisje geboekt van 21 tot 24 december wij waren met 5 personen het begon al dat huisje stonk naar muizen de eerste nacht konden we niet slapen van de muizen de dag er na heeft een medewerker vallen geplaatst de nacht er na was het weer mis want er zijn 2 muizen in de vallen gelopen waarna de medewerker weer nieuwe vallen heeft geplaatst want er stikt er van de muizen dus zijn we eerder naar huis gegaan en centerparcs bied ons als compensatie een uurtje bowling aan twee nachten geen oog dicht gedaan en ziek naar huis van de muizen lucht heel slecht .wij komen er niet weer. Henk

Prijs/kwaliteit 1
Personeel 1
Service 1
Hygiëne 1
Omgeving 6
Henkmet jonge kinderen

Veel geld voor oude meuk huisjes

22222
Bezocht: 7-8-2017
Geschreven: 9 augustus 2017

Zeer gedateerde, dure, muf ruikende huisjes met activiteiten waarvoor je nog extra moet betalen. Eten in de restaurants is duur.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Marcelmet jonge kinderen

Review

88
Bezocht: 23-02-2010
Geschreven: 24 februari 2010

Met mijn kids van 5 en 8 jaar een dagje gezwommen bij center parcs de huttenheugte, was een zeer geslaagde dag. Mooi dat het kan, zo een dagje zwemmen daar. De kinderen hebben genoten en wilden niet naar huis einde van de dag,nou dat zegt toch genoeg. De volgende dag zeiden ze allebei; wanneer gaan we weer bij de huttenheugte zwemmen, wil vandaag wel weer.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

88
Bezocht: 2009
Geschreven: 3 februari 2010

Geen toelichting gegeven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
de jong

Review

88
Bezocht: okt-06-09 00:00:00
Geschreven: 8 november 2009

erg gezelig en atijd weer tekort

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
annita

Review

99
Bezocht: april 2009
Geschreven: 5 juli 2009

Ontzettend leuk! Voor een baby is het zwembad leuk, maar ook voor alle andere leeftijden. De rest van het park is ook erg mooi. (zijn er niet vanaf geweest!)

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Fam. Loman

Review

88
Bezocht: kerstvakantie
Geschreven: 15 februari 2009

Het is een mooi en netjes zwembad waar de kinderen veel plezier kunnen beleven. En hebben de kinderen plezier, dan hebben de ouders dat natuurlijk ook.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Elzinga R

Review

88
Bezocht: 23 t/m 26 januari 2009
Geschreven: 14 februari 2009

Een kindvriendelijk park. Zwemmen, bowlen, spelletjes, Pete-teve, uiteten. De kinderen vonden het geweldig.Wij hadden 3 bungelows gehuurd. Totaal 19 prs. Heel gezellig. Elke avond kwamen wij bij elkaar bij de ene bungelow. Open haard erbij. Heerlijk!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Fam. MJ Dirksen

Review

777
Bezocht: 4 okt 2008
Geschreven: 5 oktober 2008

Geen toelichting gegeven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

10
Bezocht: 25-09-2008
Geschreven: 4 oktober 2008

het was er super leuk en veel te doen vooral de wildwaterbaan was echt supper

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

88
Bezocht: paar jaar terug
Geschreven: 13 juli 2008

Centerparks ``De Huttenheugte``, Was een geweldige ervaring. Ik zelf dacht,zal mooi massaal zijn,maar nee. Huisjes liggen er,en zijn prachtig,privacy genoeg,en er is genoeg te doen voor het hele gezin.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

99
Bezocht: 12 07 2007
Geschreven: 10 juli 2008

Geen toelichting gegeven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

777
Bezocht: 9 en 10 juni 2008
Geschreven: 19 juni 2008

Wij zouden een midweek blijven. Het personeel is vriendelijk. Het zwembad fantastisch. Het park is prachtig Wij zijn echter maar 2 nachten gebleven omdat het bed zo hard was en de leefruimte in de 2-persoonshuisjes echt te klein. Er staat een open haard in de weg. De eettafel voor 2 personen is te klein. Toen de schuifdeuren dicht moesten vanwege de wind was het niet te doen. Verder vinden wij de horeca erg duur.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
E. Bos-Willemse

Review

88
Bezocht: zomer 2003
Geschreven: 13 maart 2008

ik woon al meer als veertig jaar in de polder, en als een geboren amsterdammer was dat een hele belevenis om met edeze trams mee te kunnen. Maar nu ben ik meer alsw 4 jaar invalide dus kan ik zulke dingen niet meer doen,ik ben nog wel een keer naar Center Parcs huttenheugte Dalen geweest hardstikke goed

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Huttenheugte

Review

666
Bezocht:
Geschreven: 14 november 2007

centerparcs huttenheugte paar jaar geleden erg leuk voor kinderen omdat er van alles werd gedaan voor de kinderen voor sinterklaas

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
monique