Muizen in het huisje




1Hadden een huisje geboekt van 21 tot 24 december wij waren met 5 personen het begon al dat huisje stonk naar muizen de eerste nacht konden we niet slapen van de muizen de dag er na heeft een medewerker vallen geplaatst de nacht er na was het weer mis want er zijn 2 muizen in de vallen gelopen waarna de medewerker weer nieuwe vallen heeft geplaatst want er stikt er van de muizen dus zijn we eerder naar huis gegaan en centerparcs bied ons als compensatie een uurtje bowling aan twee nachten geen oog dicht gedaan en ziek naar huis van de muizen lucht heel slecht .wij komen er niet weer. Henk
