Eens maar nooit weer




1Personeel niet vriendelijk, en schreeuwerig, badmeester was autoritair, bulderde tegen een familie alsof ze een moord begaan waren, vloeren zijn vies, en glibberig totaal onveilig, patat was niet goed gebakken en de kleedhokjes waren te ranzig voor woorden. Van normaal zwemmen is geen sprake. Het zwemwater voelt heel vies aan en heb er fikse uitslag aan overgehouden. Al met al was het onze eerste en tevens laatste keer!
