Geweldig




9Vandaag voor het eerst hier geweest en zijn nu al zeker ervan dat we hier nog wel vaker heen zullen gaan. Wat een mooi en verzorgd zwembad. Schone wc's, en kleedhokjes. Goed onderhouden zwembad. Zowel binnen als buiten. Een hele middag ons goed vermaakt. Ook qua prijzen is het hier goed te doen. Wij komen hier zeker terug!!
