Beoordelingen Stadhuismuseum Zierikzee

Filter op gezelschap:

prachtig museum

99
Bezocht: 9 mei 2018
Geschreven: 26 mei 2018

Op bezoek in Zierikzee, dus uiteraard naar het museum. Behulpzame en aardige mensen achter de balie en in het museumcafe. Ontzettend mooi, duidelijk en overzichtelijke collectie en wat een prachtige schilderijen van Theo Voorzaat op de zolder.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
jozefien alleenreizend

gesloten ivm verbouwing

777
Bezocht: 5 april 2011
Geschreven: 5 april 2011

voldoende, zoon met vrouw wilden we Zierikzee laten zien en dat is goed ontvangen, ondanks de koude wind.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Marjamet oudere kinderen