prachtig museum




9Op bezoek in Zierikzee, dus uiteraard naar het museum. Behulpzame en aardige mensen achter de balie en in het museumcafe. Ontzettend mooi, duidelijk en overzichtelijke collectie en wat een prachtige schilderijen van Theo Voorzaat op de zolder.
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
