Beoordeling gegeven door otten.

Erg leuk
8 Cijfer 8 van 10 punten.8888

Bezoekdatum: 10-8-2013

Datum beoordeling: 24 september 2013

Reisgezelschap: met vrienden

Er is vast een hoop verandert sinds de laatste review, want het was een prima dagje uit. We hadden een combinatie met de stadstour goed te doen! Vriendelijke personeel en leuke mensen binnen! Film was beetje kinderachtig maar wel vermakelijk! Lekker klappertanden!

Beoordeling gegeven door Peter.

Slecht
1 11111

Bezoekdatum: 7-5-2012

Datum beoordeling: 8 mei 2012

Reisgezelschap: met partner

Een enorme tegenvaller. Het ziet er niet eens uit als op de foto's waar ze mee adverteren. Je krijgt een witte jas en vieze handschoenen aan (worden die ooit gewassen?). Verder drink je uit ijsglazen waarvan ik me afvraag waar deze blijven na consumptie en of ze niet gewoon bij het volgende gezelschap weer gebruiken. Er staat een vervelende bardame constant om je heen te springen, die denkt dat je daar echt een disco van kan maken. De ruimte is enorm klein, je stapt in feite een horecavriezer in. Je mag geen foto's maken. Je mag wel een foto kopen voor 9 euro. De 4d film is wel zo vreselijk, het slaat nergens op, behalve dan dat er reclame gemaakt wordt.

Beoordeling gegeven door Marloes.

Genant
2 Cijfer 2 van 10 punten.2222

Bezoekdatum: 17 februari 2012

Datum beoordeling: 18 februari 2012

Reisgezelschap: met vrienden

De bar is super klein, de 4D film was werkelijk een aanfluiting, bijna te genant voor woorden, de cocktails waren net limonade met wat alcohol en toen we eindelijk over onze verbazing heen waren en dachten, we maken er maar wat van, moesten we er weer uit. Absoluut geen euro waard.

Beoordeling gegeven door Elisa.

geld tereug
4 Cijfer 4 van 10 punten.4444

Bezoekdatum: 30-12-2011

Datum beoordeling: 1 januari 2012

Reisgezelschap: met partner

de bar van binnen is leuk. er mooi gemaakt. maar de hele ice experience was in een woord stom. je word in een veel te kleine koelkast gepropt waar twee schermen hangen. op een ervan word een 3d animatie vertoond uit de ijstijd. letterlijk uit de ijstijd. de animatie was zo stom, dat als ik heineken zou zijn, ik mijn naam er niet achter had willen laten staan. ik mocht geen fotos maken van mijn vriendin. alles was copyright protected door heineken zei de idiote tour opperator. bullshit. ze proberen hun eigen fotos aan je te verkopen aan het end. en die kosten 9 euries per stuk. niet heen gaan. punt

Beoordeling gegeven door anoniem.

Belachelijk
1 11111

Bezoekdatum: 31/10/2011

Datum beoordeling: 8 november 2011

Reisgezelschap: met partner

Wat een aanfluiting. Echt een enorme tegenvaller. Je krijgt een kinderachtig filmpje te zien van ik geloof een kwartiertje. Vooraf en nadien een vies drankje wat de naam cocktail niet waard is. Inderdaad is het gewoon multivitamine. Zelfs de 'goedkope' prijs die wij via vakantieveilingen.nl betaalde was veel te duur. Echt we zijn zeer teleurgesteld weggegaan.. Het wordt gebracht alsof je het niet moet missen en of het spectaculair is, maar geloof me het is nog geen euro waard. het is knap gemaakt die ijssculpturen maar het was een te grote en volle groep in een te kleine ruimte, zodat de sculpturen nauwelijks opvielen. Ze zijn ook maar klein trouwens. Een stuk of twee, niet echt imposant. We zijn direct na de film weggegaan en baalden dat we hier onze tijd aan gespendeerd hadden tijdens ons dagje Amsterdam. JAMMER, tip: vooral NIET naar toegaan.

Beoordeling gegeven door Margreet.

een aanfluiting!
1 11111

Bezoekdatum: 31 oktober 2011

Datum beoordeling: 1 november 2011

Reisgezelschap: met partner

Wat een zonde van het geld. Er wordt gedaan alsof het helemaal geweldig is, maar we vonden er geen bal aan. Het wordt geadverteerd alsof dit het helemaal is, maar zelfs 1 euro entreeprijs is het nog niet waard. Je krijgt 2 cocktails, met wodka notabene. Nou, ik heb wel eens wodka op, en ik weet zeker dat er hier 3 shots zijn gegooid in een kan met 4 liter sap. Mijn vriendin had de 'alcoholvrije cocktail' wat gewoon een glaasje goedkope multivitamine was. een zogenaamde 3d film met een moraal van lik me vestje, gaat nergens over. Voor 20 euro PP een hele dure attractie met geen enkel nut en geen enkele fun. Niet doen dus!

Beoordeling gegeven door rutger.

Ice Cold tegenvaller
1 11111

Bezoekdatum: 7 februari 2011

Datum beoordeling: 19 maart 2011

Tijdens een weekendje Amsterdam hebben we ook de Ice Cold bar aangedaan. We hadden best wel een hoge verwachting aangezien Heineken zijn naam er aan verbonden heeft. Het bezoek begint met een mierzoet drankje in een bevroren glaasje. Daarna krijg je een heel blij filmpje en een pratende ijsbeer, waarvan de mond niet eens bewoog. Het is gewoon een ijsbeerhoofd aan de muur. In het filmpje stond er ook een vrouwtje te dansen met een ijsbeer en een pinguïn... Na wat gedoe met jassen en handschoenen wordt je die ijs ruimte in geleid en daar krijg je nog een keer hetzelfde gore drankje, sta je een beetje je tijd te verdoen, krijg je een ' 3D' film.. Ik heb verschillende 3D films gezien en dit was totaal geen 3D film. Ze hebben geprobeerd er een 3D effect aan te geven, maar ging nergens over. Het 4D effect is dat er wind op je wordt geblazen. Whoo-hoo..... Daarna gaat alles heel snel. Je krijgt nog een drankje, er zijn 2 mensen constant met foto camera's in de weer en je wordt ook zsm die ruimte weer uit gebonjourd. Het hele gebeuren is er op gericht om zoveel mogelijk mensen op de foto te zetten en deze foto's voor een belachelijk hoge prijs te verkopen. Conclusie: NIET DOEN!!!! En Heineken, dit is hele slechte reclame.

Beoordeling gegeven door Ilse.

Lekker koud
7 Cijfer 7 van 10 punten.7777

Bezoekdatum: 30 januari 2011

Datum beoordeling: 3 februari 2011

Koud, heel koud, maar de film was wel grappig. Wij waren met leuke mensen naar binnen en hebben erg gelachen. Je kunt beter met een aantal gaan, en voor de film lekker in de wind vooraan zitten. De jassen vallen wel een beetje klein.

Beoordeling gegeven door Isa.

Kinderfilm, een aanfluiting
3 Cijfer 3 van 10 punten.3333

Bezoekdatum: 28-1-2011

Datum beoordeling: 1 februari 2011

Met hoge verwachtingen gingen we naar de icebar voor dé 4d experience. Het begon al heel kinderachtig met een pratende ijsbeer die aangaf dat het tijd was om de experience te gaan ervaren. De icebar stelde niet veel voor, de cocktails waren waterig en de 3d film sloeg alles. Een lelijke animatie film met een pinguïn op een snowboard. We kregen echt de slappe lach, zo slecht was het. We konden niet geloven dat dit het was, maar ja dit was het echt. Mensen, laat je niet foppen en bespaar jezelf deze vertoning, t is echt een aanfluiting.

Beoordeling gegeven door Desi.

Van een koude kermis thuisgekomen
1 11111

Bezoekdatum: eind november 2010

Datum beoordeling: 4 januari 2011

Dagje Amsterdam met als `hoogtepunt` de Icebar. Het was koud buiten, sneeuw lag op de straten. We werden warm verwelkomd in dit touristen walhalla van Amsterdam. De verwachtingen waren hoog maar het was een simpele vriescel die zeer commercieel wordt uitgebaat, jammer hoor.

Beoordeling gegeven door lisa & raymond.