Beoordelingen Schouwburg Deventer

Filter op gezelschap:

Review

88
Bezocht: zomer 2007
Geschreven: 24 december 2008

Heel mooi. De kinderen vonden het best eng in het donker. Er blijft ons 1 ding bij: er waren gasten die heerlijk zaten te eten, voor ons was het te duur. Het stond hun niet aan en ze liepen weg, al het kostbare eten op tafel achterlatend. We hadden het zo wel op willen eten, het was voor hen niet goed genoeg. De gids was goed, geduldig, vol ijver. Een mooie belevenis.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Mevr. H. van Heemst-Voortman

Review

777
Bezocht: 15-4-2008
Geschreven: 6 december 2008

Prima schouwburg. Goed zicht op het podium op alle plekken. Niet inmens groot, dus prima en de beenruimte is genoeg.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Mariska