Review




8Heel mooi. De kinderen vonden het best eng in het donker. Er blijft ons 1 ding bij: er waren gasten die heerlijk zaten te eten, voor ons was het te duur. Het stond hun niet aan en ze liepen weg, al het kostbare eten op tafel achterlatend. We hadden het zo wel op willen eten, het was voor hen niet goed genoeg. De gids was goed, geduldig, vol ijver. Een mooie belevenis.
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
