Beoordelingen Speelpark De Flierefluiter

Filter op gezelschap:

Uitmuntend

10
Bezocht: 2018-2026
Geschreven: 29 mei 2026

Geweldige sfeer altijd,ruim aanbod, kinderen vermaken zich uren

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Reni Endermet jonge kinderen

FANTASTISCH

99
Bezocht: Mei
Geschreven: 29 mei 2026

Erg leuk park voor kinderen en ouders/verzorgers. Veel speelmogelijkheden, dieren worden goed verzorgd

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 8
Omgeving 10
Joymet jonge kinderen

Veel speelplezier

88
Bezocht: 2025/2026 voorjaar en zomer
Geschreven: 29 mei 2026

Leuk speelplezier uitje voor jong en oud. Binnenruimte speelzoolder beetje onoverzichtelijk en orijs entree en parkeren duurdere kant dstnis jammer en al veel geld snel voor een gezindsuitje. Wel keuke comhinatie van spelen en boerderij

Prijs/kwaliteit 7
Personeel 7
Service 7
Hygiëne 7
Omgeving 9
Alindagezin

Geweldige plek!

10
Bezocht: Voorjaar 2026
Geschreven: 29 mei 2026

Een complete beleving: spelen, dieren en geweldig gastvrij!

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Jody N.met jonge kinderen

Ideaal! Genoeg speel gelegenheden voor binnen en b

10
Bezocht: 2026 sindsdien hebben we een jaarab
Geschreven: 28 mei 2026

Omdat het ideaal is voor onze zoon van 3 jaar om hier heen te gaan. Hij kan binnen en buiten spelen, het is ook zo groot dat er altijd wat te doen is.

Prijs/kwaliteit
Personeel 10
Service
Hygiëne
Omgeving 10
Wendy Pgezin

Blije kinderen, blije ouders!

10
Bezocht: Al 7 jaar meerdere keren per jaar
Geschreven: 28 mei 2026

Je kan alle kanten op. Binnenspelen, buitenspelen, dieren bezoeken en zelfs zwemmen met warm weer. Het park blijft zich vernieuwen. Wat echt een dikke plus punt is, is dat je zelf je eigen eten en drinken mee kan en mag nemen. Een park waar de kinderen zich een hele dag kunnen vermaken. Blije kinderen zijn blije ouders.

Prijs/kwaliteit 7
Personeel 8
Service 7
Hygiëne 7
Omgeving 9
J.Zmet jonge kinderen

Geweldig

10
Bezocht: Mei 2026
Geschreven: 28 mei 2026

Het is een speeltuin en kinderboerderij in 1 waardoor het voor alle leeftijden leuk is en de hele dag kunnen vermaken.

Prijs/kwaliteit 7
Personeel 8
Service 8
Hygiëne 9
Omgeving 10
Desiree S.met jonge kinderen

Uniek

10
Bezocht: Feb tm mei
Geschreven: 28 mei 2026

Voor elk wat wils! Genoeg te doen bij elk weerbeeld. Binnen buiten echt overal is aan gedacht

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 10
Service 8
Hygiëne 8
Omgeving 10
Vanessa lmet jonge kinderen

Fantastisch

99
Bezocht: April 2026
Geschreven: 28 mei 2026

Er is zoveel te doen, je kan je zeker de hele dag vermaken en de horeca is top.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 9
Omgeving 10
Jennifergezin

Geweldig leuk!

99
Bezocht: 18 maart 2026
Geschreven: 28 mei 2026

Het is erg leuk maar wel wat onoverzichtelijk, vooral als er 1 kind binnen en 1 kind buiten speelt. Maar dat neemt niet weg dat de kinderen zich enorm vermaakt hebben.

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 7
Service 8
Hygiëne 8
Omgeving 9
Sandra L.gezin

Genieten met je vriendjes doe je hier!

10
Bezocht: 2026 (maar gaan elk jaar ook staan
Geschreven: 28 mei 2026

Omdat je niet alleen buiten maar ook binnen kunt spelen Personeel is super aardig eten en drinken is top en met guusje op de foto gaan met een smink gezicht helemaal geweldig ik kwam hier al toen ik een klein meisje was het feit dat mijn dochtertje hier regenmatig ook na toe gaat is geweldig en er komt steeds wat bij!

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 8
Omgeving 10
Danique VBmet jonge kinderen

Geweldig speelpark!

10
Bezocht: 2026
Geschreven: 28 mei 2026

Super alles Voor elkaar. Onbeperkt ranja voor de kleintjes, mag zelf eten en drinken mee. Waar zie je dat nou?

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.gezin

Een groot feest

99
Bezocht: Mei 2026
Geschreven: 28 mei 2026

De kinderen vonden het fantastisch! En wij konden lekker kletsen en kwamen helemaal blij weer thuis

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 8
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 8
Annewmet jonge kinderen

Fantastischhhhhh!!

10
Bezocht: 2026 meerdere keren
Geschreven: 18 april 2026

We komen er al 4 jaar oprij (jaarkaarten), dat zegt genoeg toch?!

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Natasmet jonge kinderen

Geweldig

99
Bezocht: 20-3-2026
Geschreven: 17 april 2026

Geweldige park voor jongere en oudere kinderen. Veel te zien en te doen. Mooie park

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 9
Omgeving 9
C bgezin

Prachtig

10
Bezocht: 20-03-2026
Geschreven: 17 april 2026

Het is geweldig voor kinderen van jong en oud genoeg te spelen ben al paargeer geweest met ons zoontje en me man zelfs tante en oma zijn een keer mee geweest

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Kellybmet partner

Spectaculair

10
Bezocht: 11-04-2026
Geschreven: 17 april 2026

Voor ieder wat wils! Er is geen kind die zich zal vervelen!

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Seymamet een groep

Gezellig

99
Bezocht: Maart 2026
Geschreven: 17 april 2026

Fijn park & super dat er steeds weer veranderingen/verbeteringen zijn!

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 9
Service 9
Hygiëne 8
Omgeving 8
Tineke Vgezin

Fantastisch speelpleziet

99
Bezocht: 2026
Geschreven: 17 april 2026

Mooie lokaties en veel speelplezier garantie. Veel gelegenheid om te zitten en fijn dat je naast dat je gebruik kan maken van het restaurant ook je eigen eten mee mag nemen.

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 7
Service 7
Hygiëne 6
Omgeving 8
Marjon met jonge kinderen

Teleurgesteld

4444
Bezocht: 6-4-2026
Geschreven: 17 april 2026

Veel reclame maken voor de pasen, maar jullie komen het niet na. Speciaal met de kids erheen gekomen omdat ze graag ponyritje wouden, en schminken etc. Helaas werden we bij beiden uit de rij gestuurd omdat het te druk was. Maak dan geen reclame!! Heel erg teleurgestelde kinderen helaas, die willen hier niet weer terugkomen. Het personeel vond ik ook vrij bot. Qua hygiëne een minpunt omdat er geen zeep en ook geen doekjes waren. Evenals een draai kraan. Is niet erg hygiënisch.

Prijs/kwaliteit 3
Personeel 3
Service 2
Hygiëne 2
Omgeving 5
Anna Lmet jonge kinderen

Fantastisch Speelpark

10
Bezocht: 13-04-2025
Geschreven: 17 april 2026

Hier is alles waarmee een kind zich de hele dag kan vermaken!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Roos G.met jonge kinderen

Geweldige veel speelplezier @

10
Bezocht: April 2026
Geschreven: 17 april 2026

Zowel binnen als buiten zijn echt heel veel verschillende speelactiviteiten voor peuters, kleuters en basisschoolleeftijd en daarnaast de dieren om van te genieten.

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 9
Omgeving 9
Sanmet jonge kinderen

Perfect voor kinderen

10
Bezocht: 2026
Geschreven: 17 april 2026

Je hebt er alles en alles is goed voor mekaar. Eigen eten meenemen is echt top en gratis ranja voor de kids!

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Lynnmet jonge kinderen

Het is een super leuk en fantastisch mooi Speelpar

10
Bezocht: 13-04-2025
Geschreven: 17 april 2026

Omdat daar alles is om een hele dag, je goed te kunnen vermaken!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.met jonge kinderen

Geweldig!!

99
Bezocht: 2025 juni
Geschreven: 17 april 2026

Omdat het van jong tot oud is.... en het betaalbaar is! Je eigenlijk eten mee mag nemen

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne 10
Omgeving
Liesbeth KWmet jonge kinderen

Super

10
Bezocht: 06032026
Geschreven: 6 april 2026

Mooi verzorgd park, kids hadden pleziee, zowel klein als groter.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
An Oppenhuizengezin

Leuk, groot, kinderen vinden het fantastisch daar!

10
Bezocht: 2022 t/m heden
Geschreven: 1 april 2026

Je kan er binnen en buiten zitten, het is groot, er zijn steeds vernieuwingen, je kan eigen eten/ drinken meenemen. Het is heel leuk!

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 8
Omgeving 10
Lisetmet jonge kinderen

Super tof!!

10
Bezocht: Augustus 2025
Geschreven: 22 augustus 2025

Prachtige lokatie, ruim parkeren, leuke mascotte Guusje, geweldig superzomerfestival met show, schminken, zwemmen, speeltuinen, trampolines, ponyrijden, dieren knuffelen, geweldige skeelerbaan, fijne horeca, lekkere poffertjes.... hier kan je dagen doorbrengen met je kids!!

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 9
Omgeving 9
Margrethagezin

Gezellig!

666
Bezocht: September 2024
Geschreven: 19 augustus 2025

Gewoon gezellig, vertrouwd en uitdagend! Neem mee, je oma, opa en je hebt een geweldige dag!

Prijs/kwaliteit 7
Personeel 8
Service 8
Hygiëne 7
Omgeving 7
Sijtsmamet opa en oma

Prima vermaak

99
Bezocht: Mei 2025
Geschreven: 22 mei 2025

Veel keuze voor de kinderen en veel zitgelegenheid voor ouders. Gratis limo en keurige toiletten.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 9
Hygiëne 10
Omgeving 10
Willem met jonge kinderen

Zoveel te doen, geweldige speeltuin

10
Bezocht: 9 augustus
Geschreven: 9 augustus 2019

Echt heel veel te doen. Veel zitplaatsen, binnen en buiten en ook nog eens goed te betalen.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Alinemet jonge kinderen

geweldig dagje uit met kinderen

10
Bezocht: 10 oktober 2014
Geschreven: 12 oktober 2014

Wat hebben we afgelopen vrijdag op onze trouwdag genoten met onze dochters van 9 en 7 bij de Flierefluiter! Ze raakten niet uitgespeeld terwijl wij gedurende de tijd dat we er waren heerlijk buiten in de zon zaten. Maar ook met slecht weer is het er prima toeven!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
lindamet jonge kinderen

Superleuk!!!

99
Bezocht: Juli 2011
Geschreven: 29 juli 2011

We hebben een erg leuke dag gehad! Alles was lekker overzichtelijk, goed betaalbaar, vriendelijk personeel, goede mogelijkheid voor parkeren (wij waren overigens met de fiets). Het enige jammere is/was dat het nieuwe zwembad nog niet af was.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
EGM van den Bergmet jonge kinderen

Review

88
Bezocht: juli 2009
Geschreven: 27 oktober 2009

de flierefluiter in raalte. een ongelooflijk leuk uitje voor kinderen voor weinig geld. wij zijn hier in juli 2009 geweest en onze dochter van 3,5jaar heeft de dag van haar leven gehad. ze heeft het er nu nog steeds over wanneer wij weer een keer gaan. je kunt je hier echt de hele dag vermaken zeker een bezoek waard.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
de flierefluiter

Review

99
Bezocht: 5 ju-i-14 00:00:00
Geschreven: 9 juli 2008

Het was geweldig het weer werkte mee we hadden 16 kinderen in totaal en van de leeftijd van 10 tot 1 en ze hebben zicht allemaal vermaakt twas erg leuk

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
DE Hammer