skieeen




10Super leuk om als beginneling op de latten hier skieen uit te proberen. De 2 uur vlogen voorbij alsof het maar 5 minuten waren! Heerlijk actief geweest
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving




10Super leuk om als beginneling op de latten hier skieen uit te proberen. De 2 uur vlogen voorbij alsof het maar 5 minuten waren! Heerlijk actief geweest




6Tegen de tijd dat je een rondje kan rijden is je 17,50 al opgestookt. Het is verder een echte vermaak fabriek waar het personeel hun protocol afloopt, en overigens wel aardig is, maar onpersoonlijk. De locatie is niet echt sfeervol. De ijsbaan is wel leuk maar als je wat leuks wil doen kan je beter gewoon gaan karten. 10 minute is way te kort om het leuk te hebben.