Beoordelingen De Stamroos - Theehuis en Rozentuin - GESLOTEN

Filter op gezelschap:

Geweldig

10
Bezocht: 18 mei
Geschreven: 26 mei 2017

Mooie tuin, al bloeiden de rozen uiteraard nog niet. De sfeer is er heel ontspannen en een prachtig theehuis met oog voor details. Wij hebben genoten van de high tea. Heerlijke lekkernijen!! Agnes is een hele goede en aardige gastvrouw.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Ankie met een groep

Review

10
Bezocht: september
Geschreven: 27 januari 2010

Prachtige rozentuin. Vanwege het mooie weer heerlijk buiten kunnen zitten. Maar in het theehuis ziet er het ook erg gezellig uit. Echt een aanrader!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
B. de Jong