Geweldig




10Mooie tuin, al bloeiden de rozen uiteraard nog niet. De sfeer is er heel ontspannen en een prachtig theehuis met oog voor details. Wij hebben genoten van de high tea. Heerlijke lekkernijen!! Agnes is een hele goede en aardige gastvrouw.
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving