teleurstellend




3Veel dingen waren op: softijs/milkshake, speciaalbier. Veel kappotte schoenen bij de bowlingbaan, onvriendelijke bediening. Slechte verlichting na zonsondergang. Positieve zaken: nog steeds mooie ligging op loopafstand van strand, leuke strandtenten die het hele jaar geopend zijn.
