Beoordelingen Streekmuseum Goeree-Overflakkee

Filter op gezelschap:

Review

88
Bezocht: augustus 2008
Geschreven: 16 juli 2009

Een heel leuk museum, er is heel veel te zien van vroeger en heel goed ingericht. Het zijn leuke oude huisjes en goed onderhouden.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Nicolet Zeestraten