Beoordelingen Avonturenpark Hellendoorn

Filter op gezelschap:

zwak

22222
Bezocht: 13 juni
Geschreven: 17 juni 2026

Heel veel storingen , de een mag blijven zitten de ander moet er weer uit . geen orde en disipline , medewerkers lachen niet , de snacks zijn erg koud . De atractie Fort knalkruit een smerige plek vol gevaarlijke koolstof , niet gezond

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
petermet vrienden

Slecht!!

22222
Bezocht: 4-05-26
Geschreven: 4 mei 2026

Veel dicht ivm storingen. Lange rijen. Achterstallig onderhoud. Verouderd. Toiletten dicht ivm storing. Etc etc

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 2
Service 9
Hygiëne 10
Omgeving
Wilfredgezin

Medewerkers zitten onderuit gezakt , kijken veel

11111
Bezocht: mei
Geschreven: 4 mei 2026

Kijk naar de houding medewerkers , zeggen niet veel , verwelkomen niet

Prijs/kwaliteit 3
Personeel 2
Service 2
Hygiëne 5
Omgeving 5
Harrymet vrienden

Top park!

10
Bezocht: Oktober 2025
Geschreven: 1 mei 2026

Mag hier super graag heen gaan. Veel leuke dingen te doen voor jong, iets jonger en iets minder jong?

Prijs/kwaliteit 3
Personeel 9
Service 10
Hygiëne 2
Omgeving 10
Fionagezin

Geweldig

10
Geschreven: 22 april 2026

Voor elke leeftijd is er wel wat. Personeel is enorm vriendelijk.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
M. Petersmet oudere kinderen

Er zijn leuke atracties en het is altijd gezellig

10
Bezocht: 10 tot 20
Geschreven: 6 april 2026

Het is gewoon een heel leuk park met hele leuke atracties

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 10
Service 9
Hygiëne 9
Omgeving 10
Anna-lynnmet vrienden

Plezier

10
Bezocht: September 2024
Geschreven: 18 augustus 2025

Kleinschalig en toch super veel te doen. Onze kids willen hier met stip op nummer 1 nog een keer heen.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 7
Hygiëne 10
Omgeving 10
Mariannemet jonge kinderen

Super

99
Bezocht: 13-08-2025
Geschreven: 18 augustus 2025

Geweldig leuk pretpark, betaalbaar en in de buurt 1 minpunt, het eten was niet lekker

Prijs/kwaliteit 6
Personeel
Service 8
Hygiëne 8
Omgeving 9
Daniëlle van Kampen gezin

Fantastisch

10
Bezocht: 30 juli
Geschreven: 5 augustus 2025

Leuk overzichtelijk uitdagend pretpark met ook veel dingen voor oudere kinderen. Daarnaast lekker spelen en schows om uit te rusten tussendoor die meerdere keren per dag gegeven worden zodat je er sowieso heen kan.

Prijs/kwaliteit 7
Personeel 4
Service 5
Hygiëne 3
Omgeving 6
Mmet oudere kinderen

Ik weet het niet

10
Bezocht: 23/07
Geschreven: 12 juli 2025

Is dit in Enschede? Ik wil graag mijn kindje deze plek kennismaken.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 9
Rimamet jonge kinderen

Fiasco

33333
Bezocht: 20-06-2025
Geschreven: 20 juni 2025

Bijna geen opties op de kaart met extreme drukte van schoolreisjes. Daarnaast zijn niet alle eetgelegenheden open. Het is toch echt dramatisch dat een park van dit formaat niet hierop kan plannen en niet alsnog de overige gasten kan faciliteren. We vinden het echt belachelijk dat je alleen pizza of patat kan krijgen en er niks met je klachten wordt gedaan. Attracties zijn leuk en het personeel is verder zeer vriendelijk maar om bovenstaande zullen we dit park zeker niet aanraden of bezoeken.

Prijs/kwaliteit 5
Personeel 8
Service 1
Hygiëne 5
Omgeving 5
Janetta met jonge kinderen

Super park

10
Bezocht: Mei 2026
Geschreven: 19 juni 2025

Zo’n mooi schoon en leuk park voor meerdere leeftijden een echte winnaar met ontzettend vriendelijke en goed personeel

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Stanmet jonge kinderen

geweldig pretpark

99
Bezocht: zomervakantie
Geschreven: 18 juni 2025

Mooi park, diverse attracties voor jong en oud, prachtig gelegen, betaalbaar

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 9
Omgeving 10
Danielle van Kampengezin

Vriendelijk en overzichtelijk park

10
Bezocht: 01-06-2025
Geschreven: 18 juni 2025

Het is een overzichtelijk en verzorgd park. Het personeel is vriendelijk

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Woutmet vrienden

Prachtig

10
Bezocht: Voorjaar 2025
Geschreven: 18 juni 2025

Prachtig mooi park met heel vriendelijk personeel en netjes onderhouden!

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Richard gezin

Superleuk

10
Bezocht: 2025
Geschreven: 17 juni 2025

Gezellig, fijn en overzichtelijk pretpark. Ligt mooi in de bossen.

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 9
Service 9
Hygiëne 10
Omgeving 10
Cynthia gezin

Perfecto

99
Bezocht: 12-4-2025
Geschreven: 17 juni 2025

Perfecto !! Leuk redelijk klein park met leuke diverse attracties en bezienswaardigheden echt voor iedere leeftijd wat te doen !!

Prijs/kwaliteit 7
Personeel 8
Service 8
Hygiëne 8
Omgeving 7
Sebastiaan gezin

Mooiste van Nederland

10
Bezocht: Zomer
Geschreven: 17 juni 2025

Geweldig mooi park. Veel groen. Veel zitjes. Leuke attracties voor jong en oud! Geen wachtrijen van anderhalf uur zoals in andere pretparken

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 8
Omgeving 10
Bertha Potzemet jonge kinderen

Gaaf pretpark

10
Bezocht: Juni 2025
Geschreven: 17 juni 2025

Gaaf park. Voor groot en klein. Heerlijk genieten daar

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 9
Omgeving 10
Willems gezin

Avontuurlijk

10
Bezocht: Vorig jaar
Geschreven: 17 juni 2025

Het is altijd leuk personeel is vriendelijk als je vaak gaat kent of herkent het personeel je het is gewoon extreem leuk

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 10
Service 9
Hygiëne 8
Omgeving 10

Plezier!

10
Bezocht: iedere zomer
Geschreven: 17 juni 2025

Super leuk park voor groot en klein! Je kunt je er de hele dag vermaken met de attracties en leuke shows. De wachtrijen zijn nooit heel lang. Ook op warme dagen plezier met alle water attrracties!

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Lindagezin

Compleet park in een compacte bosrijke omgeving

10
Bezocht: Mei 2025
Geschreven: 17 juni 2025

40 attracties en echt grote! Overzichtelijk en mooi onderhouden. Een 4d fim of funhouse bij slechter weer zou nog een mooie aanvulling zijn.

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 8
Service 8
Hygiëne 8
Omgeving 9
Tomgezin

Prachtig

10
Bezocht: mei
Geschreven: 17 juni 2025

Fijne dag om lekker te wandelen op het park is de mooie natuur en attracties te bezoeken.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Eelcomet jonge kinderen

Geweldig

10
Bezocht: 7-6-2025
Geschreven: 13 juni 2025

Geweldig park, overzichtelijk je kunt er moeilijk verdwalen. Super vriendelijk personeel. Voor alle leeftijden is er wat te doen. De show met Kareltje en jasmijn is ook een echte aanrader. Mijn kids hebben dubbel gelegen van het lachen.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Petersmet jonge kinderen

Fantastisch familiepark!

10
Bezocht: Zomer 2024
Geschreven: 11 juni 2025

Beste lokale familie park van Nederland! Altijd een leuk dagje uit voor een leuke prijs. Ontzettend vriendelijk personeel en leuke attracties voor iedereen.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Brammet partner

Slechte Service

11111
Bezocht: Zondag 25 mei 2025
Geschreven: 26 mei 2025

2 gouden abonnementen afgesloten speciaal voor onze dochter van 13 maanden om met haar naar DREUMES!! Land te gaan! Bij aankomst in het park blijkt echter dat er een minimale lengte aanvast zit namelijk 90CM aangezien onze dochter een DREUMES!! Is maar geen 90CM is er maar 1 attractie in dreumesland waar ze in mag!! Wij hebben dus 200 euro!! Voor jan met korte achternaam betaald!! Avonturenpark nog gebelt met ons probleempje... MAAR die willen er NIKS aan doen wij zijn dus lekker 200 euro KWIJT dankjewel Avonturenpark hellendoorn!!!

Prijs/kwaliteit 1
Personeel
Service 1
Hygiëne
Omgeving
Deboragezin

Niet geschikt voor rolstoelgebruikers die willen d

11111
Bezocht: 27 augustus
Geschreven: 28 augustus 2024

ediening en hulp prima was er met onze zoon in de rolstoel. T staat ook niet goed op de site. Want er waren volgens de infobalie die ik terplekke gebeld heb op 27 augustus jl Volgens haar waren er maar 2 attracties waar je niet met een rolstoel in kon Ja dat is te doen. Maar dat klopt niet want waar je met rolstoelen in kon rijden werden we geweigerd omfatvals de attracties bleven steken onze zoon wel zelf naar beneden moest lopen . Voel me behoorlijk beet genomen en eigelijk gediscrimineerd in een rolstoel ziten is als erg genoeg en iemand die zich zo verheugd op een ritje draaien .maar er dus alleen maar naar kijken .VALSE VOORLICHTING DUS !!!! Maar onze zoon kan geheel niet lopen en word in een kar of bakje getild. Maar in Hellendoorn heb je overal trapjes jaja geld binnen halen iemand verdrietig omdat al t draaien niet doorgaat . Ha hier nooit heen met iemand die niet kan lopen want dan word je bij de attracties geweigerd .???????? Een verouderd park. Want de achtbaan bleef weer hangen Een jongen van t park zei ooooo is weer zo laat de kar blijft weer hangen. Wat overigens met een kwatier was opgelost en mijm zoon er dus ook rustig in had gekunt Bij de info bali stond me ern vrouw te woird omdat ik ter plekke belde bsh wat een kreng van een persoon aan de telf . Dus dag kapot geld weg Ja zo kan ik ook binnenlopen. Over dexrug van mensen Een eettent lis rij van 50 personen Nee nooit meer voor ons En is TOTAAL ONGESCHIKT VOOR MRNSEN IN EEN ROLSTOEL DIEVWILLEN DRAAIEN TIEGANG WORD GEWEIGERD IVM ALS DE ATTRACTIES BLIJVEN HANGEN . ZET ER DAN OP DE SITE BIJ VERDORIE DAT T PARK NIET GESCHIKT VOOR ROLSTOELERS . VOORKOM TELEURSTELLING!!!!!!!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Nietvtmet oudere kinderen

Niet veel bodyguard's voor op teleten

666
Bezocht: 2024 donderdag 16 mei
Geschreven: 16 mei 2024

Leuk school reisje maar mij een onaardige man die mij vriendin op een onvriendelijk manier zij dametje jij ben te klein haar aan raakt en naar de uitgang stuurt en de school met groenen en geele jasjes aan ging bij ons voorkrijpen en opeen onvriendelijk manier zij gaweg wij horen bij hun dat heeft mij dag verpest.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
rileymet een groep

Geweldig

10
Bezocht: 06-05-2023
Geschreven: 7 mei 2023

Super leuk voor groot en klein en de moeite waard. Omgeving is serg mooi en op het park is gedacht aan alle leeftijden . Genoeg zitplekjes en je mag je eigen eten meebrengen en dit is niet in elk park het geval . Super leuk een echte aanrader . Ik voelde me weer kind op dit park .

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Anagezin

Niet klantvriendelijk

4444
Bezocht: 27 april 2022
Geschreven: 23 september 2022

Moesten online kaarten bestellen. Op dag zelf een zieke. Kassa verwijst ons door naar info. Info verwijst ons door naar mail management. Die mailt paar dagen later terug dat we op de aankomstdag een nieuwe datum hadden moeten aangeven. Daarop management gebeld. Man aan de lijn die nogal plezier had met de mensen om hem heen, lachend zei mij niet te kunnen verstaan en terug zou bellen. Nooit meer wat gehoord. Geen reactie meer kunnen krijgen. Kortom 4 personen gaan, 5 personen betalen. Ik kom er niet weer.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Ingemet jonge kinderen

WAARDELOOS!!!

33333
Bezocht: 28-8-2022
Geschreven: 30 augustus 2022

waardeloos park. Probeert overal aan te verdienen. Veel attracties zijn dicht wegens onderhoud. Voor een Plattegrond van het park laten ze je gewoon betalen. Onduidelijk voor wat voor een leeftijd dat park is. 3 jarigen is denk ik wel een goede leeftijdsaanduiding. Attracties die wel open zijn zien er vies en verwaarloosd uit. De kinderen die daar werken wat blijkbaar voor personeel moet doorgaan is onkundig en onaardig. Wil je van je geld af en er weinig tot niks voor terugkrijgen? Kom dan naar "pret"park Hellendoorn.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Renogezin

Mooi attractiepark

99
Bezocht: 11 augustus 2022
Geschreven: 11 augustus 2022

Het avonturenpark ziet er verzorgd en schoon uit. Voldoende en vriendelijk personeel aanwezig. Het is super mooi gelegen in de bossen. Parkeren kostte €7,50 maar dat is goedkoper dan in andere parken waar we deze zomer geweest waren (Drievliet en Duinrel). Er zijn leuke attracties voor jong en oud. Als je echt een achtbaan fanaat bent dan is hier niet heel veel uitdaging. De waterattracties zijn heel leuk. Vooral die met de boomstammetjes (wild waterval). Toen wij er waren (in de zomervakantie) waren er geen lange wachttijden. We konden vaak zo doorlopen. We kunnen terugkijken op een hele leuke dag en komen zeker nog eens terug.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Waltergezin

Leuk park

88
Bezocht: 29-06-2022
Geschreven: 29 juni 2022

Leuke attracties, geen lange wachtrijen, mijn zoon heeft erg genoten, alleen jammer van het parkeergeld van 7,50 euro.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Annet en Danny gezin

Prima dag

777
Bezocht: 5 mei 2022
Geschreven: 6 mei 2022

Heb me prima vermaakt met onze kinderen. Best wel lange rijen, maar dat heb je op 5 mei wanneer veel mensen vrij zijn. Toch leek het niet heel druk. Gelukkig niet overal muziek etc. waardoor het rustig aanvoelt. Antourage beetje saai, voor de rioolrat sta je met 100 man in een soort kuil van beton te wachten. Het instappen kan sneller, gaat niet efficiënt en wij buiten maar wachten. Komt door het jonge personeel wat niet goed geinstrueerd is. Als je een projectgroep erop zet om dit te optimaliseren is er veel winst te behalen. Personeel wel vriendelijk , ondanks eerdere berichten hieronder. Park ging om 17:00 dicht, maar we mochten in de rij gewoon blijven staan en om 17:30 de attractie in. Kortom, soms wat gedateerd maar rustig leuk park met genoeg te doen.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Overeemmet jonge kinderen

Schandalig!

11111
Bezocht: 21 september 2021
Geschreven: 22 september 2021

Onze zoon is gisteren met school een aantal uurtjes naar het Avonturenpark Hellendoorn geweest. Hij heeft veel lol gehad met zijn vriendjes. Maar..... er is door het personeel van het park, het personeel dat bij de attracties heeft gestaan. Flink in zijn oor geschreeuwd, naar hem toe geschreeuwd, boos aangekeken. De jongetjes van 10 jaar mochten zonder begeleiding attracties in, echter de attracties verschillen wat betreft stoeltjes, zitten, staan, veiligheidsriemen, veiligheidsstangen. Kinderen zien soms hoe het werkt, maar sommige kinderen niet. Die gaan netjes zitten en kijken hoe het moet of wachten op personeel om te checken of ze goed vast zitten. Maar het personeel bij de attracties hadden weinig geduld, waren niet vriendelijk. Schreeuwden in het oor van onze zoon en duwden veiligheidsstangen flink naar beneden wat niet prettig is. Dit is toch niet normaal! Wij vinden dit schandalig!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Nathalie van Dijkmet een groep

gemengde gevoelens

33333
Bezocht: 19 juli 2021
Geschreven: 23 augustus 2021

Een leuke dag, had leuker gekund als er niet zoveel attracties wegens onderhoud waren gesloten, maar wel in een park die de tand des tijds overduidelijk laat ziet.(en dat terwijl er door coronasluiting voldoende tijd is geweest voor het nodige onderhoud) Sommige attracties lijken of zijn wel heel erg oud. Veel is verwaarloosd. Soms had ik het gevoel dat er niks af was en dat er sinds de opening nooit meer, dan wel weinig aan het onderhoud is gedaan. Helaas voor eten en drinken veel geld betaald terwijl de kwaliteit ver onder de maat was (oude verlepte hamburger met rauwe ui als hamburger en koffie is echt niet lekker). Het personeel (zo te zien vakantie krachten) doet schijnbaar hun best maar hebben geen enkele affiniteit met bv voeding. Jammer. Het personeel lijkt er soms weinig zin in te hebben. Sommigen hadden het erg druk onder elkaar met het uitwisselen van corona nieuwtjes. Positief; door corona aangepaste drukte dus geen lange wachtrijen (zonder de anderhalve meter) voor de attracties die open waren. Bij de wachtrijen dus geen enkele 1½ meter coronacontrole terwijl er even verderop een jonge medewerker staat die mensen corrigeert bij de looproute in het park (curieus; mensen zeggen de medewerker gedag en lopen gewoon door terwijl de medewerker de Schouders ophaalt en de medewerker maar vertrekt van zijn positie). Laat directie/bestuurder/leidinggevende een dag meelopen en met een kritisch oog zelf ervaringen opdoen. Want van de recensies op de eigen site wordt je niet veel wijzer als leidinggevende. Sterker nog, het geeft aanleiding tot een houding; het is goed zo. Kortom; een “pret”park waar het nodige moet gebeuren om het toekomstbestendig en onderscheidend te krijgen. Kleinkinderen hadden plezier, opa en oma ook want ze bezochten het park met een loterijkorting.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
steenmet jonge kinderen

Best leuk.

88
Bezocht: 2 juli 2018
Geschreven: 25 juli 2020

Het is wel leuk. Maar sommige atraccties gaan te sloom, of te snel... Maar verder is het best leuk.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Lisaalleenreizend

Niet corornaproof!!

11111
Bezocht: 22-07-2020
Geschreven: 24 juli 2020

Veel te veel bezoekers rijen tot over de wandelpaden, kan totaal geen 1,5 gewaarborgd worden. In de rij moet er1,5 meter afstand gehouden worden wat goed is maar doordat er zoveel bezoekers voor een relatief klein park worden toegelaten zijn de rijen ontzettend lang die door het hele park staan en ontzettend lang qua tijd waar door je misschien 4a5 attracties kan doen op een dag. Naar mijn idee zeker geen aanrader.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
leygezin

Leuk, maar te klein en te druk

666
Bezocht: 1-5-201@
Geschreven: 1 mei 2019

Leuk, maar te weinig capaciteit in het hoogseizoen

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Petermet jonge kinderen

Leuk park

88
Bezocht: 16-06-2018
Geschreven: 18 januari 2019

Leuk park met leuke attracties. We hebben met de kinderen een leuke dag gehad.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Scholtensmet jonge kinderen

Geweldig

10
Bezocht: Juni 2018
Geschreven: 7 december 2018

Voor het hele gezin een topuitje. Prachtig - rustig- overzichtelijkpark- veilig

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving

Leuk

666
Bezocht: 08-08-2017
Geschreven: 20 augustus 2017

Bestelde en betaalde foto is niet opgestuurd via email jammerrrrrrrr. Dus doen we niet meer.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Kullermet jonge kinderen

Aan vernieuwing toe

777
Bezocht: 04 06 2017
Geschreven: 4 juni 2017

Alles kan een likje verf gebruiken. Daarnaast betaal je veel te veel geld voor zeer slecht eten. Pizza lijkt karton en kaas is niet gesmolten. Chicken wings leken wel gekookt! Snap dat de prijzen in een pretpark hoger zijn maar dit kan echt beter! Wel vriendelijk personeel.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
RHomet jonge kinderen

Leuke glijbanen

777
Bezocht: 26-07-2015
Geschreven: 9 augustus 2015

Leuk park, wel kleiner dan verwacht. De attracties waren leuk, sommige wat verouderd. Geen lange wachtrijen. Aquaventura Slidepark was helemaal top! En maar 3 euro pp. dat zijn mooie prijzen. Hebben genoten. Maar zonder Aquaventura Slidepark hadden we al om 14:00 uur klaar geweest.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Dgezin

Verwaarloosd park!!

33333
Bezocht: 20-08-2013
Geschreven: 22 augustus 2013

In het park mogen honden rondlopen wat ik al een no-no vind. Sommige attracties maken een heel schrijnend geluid( ouderdom). Veel verwaarloosd zoals een oude speeltuin(tje) die ze beter kunnen afbreken. Park kan ook wel weer een nieuwe verfbeurt gebruiken bladert gewoon eraf. Niks in het park is goed bijgehouden ik heb het idee dat sinds het geopend is er nooit meer wat aan het onderhoud is gedaan. De attractie met de boomstammen, water loopt in de bootjes en gaat niet weg net een peuterbad, de baan is zo vies! allemaal groene aanslag wat ontzettend stinkt. De ronde boten zijn gevaarlijk met in en uit stappen, je stapt er soms bijna naast doordat de instap verkeerd gedraaid is voor kleine kinderen is dit 100x niks die mag je er wel in tillen als ze uitglijden liggen ze er naast. Het personeel lijkt er ook geen zin in te hebben, boze en chagerijnige gezichten. Het enige wat er goed uitzag was het nieuwe slidepark.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Kimberleygezin

.

88
Bezocht: 11 8 2013
Geschreven: 12 augustus 2013

Mooi park..Het jammere is alleen,en dit geldt voor meerdere parken dat ze wel ontzettend jong personeel aan het werk hebben. Vooral bij de attracties voor de kleintjes kan dit eigenlijk niet. Ze hebben geen inlevingsgevoel voor de kleintjes die het allemaal erg spannend en soms ook wel wat eng vinden. Ook mis je dan even die glimlach naar de ouders die genieten van hun kind. Aan het dreumesgedeelte mag wel wat vernieuwd worden,het ziet er niet allemaal meer even onderhouden/veilig uit.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
natasjagezin

Leuk

777
Bezocht: 23-10-2011
Geschreven: 28 oktober 2012

Spoken huis fantastisch de attracties zijn wat minder gespeculeer!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
D de Waalgezin

mooi park

88
Bezocht: 7 augustus
Geschreven: 9 september 2012

Heel mooi en niet al te groot park, zodat je niet echt ver uit elkaar verdwaald. Toch is er veel te beleven voor jong maar ook ouderen. Wij vinden het nog altijd leuk om daar naar toe te gaan en zijn toch al 53 jaar en de andere 28 jaar

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Alie van den Bergmet oudere kinderen

Leuk, maar.....

777
Bezocht: 28 augustus 2012
Geschreven: 29 augustus 2012

Hellendoorn is voor mij nostalgie. Ouders kijken echter anders naar een pretpark als kinderen; die vinden het prachtig. Park is overzichtelijk en attracties zeker geschikt voor kinderen > 3 < 12 jaar. Wel enigszins gedateerd. Jammer. Parkeren was goed (€7). Geen lange wachtrijen voor de attracties, die voor een deel worden bemand door vakantiekrachten. Op zich niks mis mee. Leuke speeltuin. Neem wel eigen eten mee, want aan de patat e.d. wordt geen aandacht aan besteed en is te duur. Koffie is echt niet te zuipen! Koop daarom niet een hervulbare beker! Samengevat: leuk dagje met (kleinere) kinderen. Kijk een beetje door de gedateerdheid heen, wees blij met kortere wachtrijen en de overzichtelijkheid. Maat blijf weg van het eten en de koffie! Oh ja: bij online bestellen moet je VERPLICHT aanvinken dat je op de hoogte wilt worden gehouden via mail. Dat kan toch echt niet.....

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Bartgezin

rolstoel vriendelijk

99
Bezocht: 29 07 2012
Geschreven: 20 augustus 2012

Kreeg een formulier mee voor mij daar op stond duidelijk omschreven waar ik wel in kon of juist niet en in overleg was een boel mogelijk. De paden ruim opgezet. Wc,s netjes behalve die ene bij de rioolrat in de buurt.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Andrea Ruitenberggezin

Fantastisch

99
Bezocht: 18 mei 2012
Geschreven: 13 juli 2012

Een heel leuk park voor zowel jongere kinderen als tieners (en hun ouders). In 1 dag is prima alles te doen, en sommige atrakties zelf meerdere malen. Park is schoon, genoeg personeel. Zoals elk atraktiepark in Nederland zijn de consumpties aan de prijzige kant maar dat heb je zelf in de hand. We hebben genoten!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Eugeniemet oudere kinderen

Review

5555
Bezocht: juli 2011
Geschreven: 1 augustus 2011

slecht weer en park kleiner als verwacht prijs kwaliteit is niet goed

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
ruud toonenmet jonge kinderen

geweldig

88
Bezocht: 28-07-2011
Geschreven: 29 juli 2011

De kinderen vermaken zich hier prima. Vinden ze gewoon geweldig om een dagje heen te gaan.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Rorijemet jonge kinderen

Review

88
Bezocht: 27-07-2011
Geschreven: 28 juli 2011

Een leuk park voor een nog leuke prijs! En de wachtrijen zijn ook niet zo enorm lang

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
ingemet jonge kinderen

zeer gaaf

99
Bezocht: 13-05-2011
Geschreven: 9 juni 2011

voor alle leeftijden is het een zeer leuk park de kinderen vinden alle atracties erg leuk

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
margot met jonge kinderen

Vergaande Glorie

666
Bezocht: 31-11-10
Geschreven: 1 november 2010

Omdat ik in mijn kindertijd zoveel pret had in Hellendoorn leek het mij weer nostalgisch om weer eens terug te komen. Ik had er heel erg zin in. In hellendoorn aangekomen zag ik dat er veel veranderd was. Niet in de zin van nieuwe attracties maar juist het tegenovergestelde, Enkele attracties waren gesloopt en ook de attracties van vroeger waren niet meer zoals ik herrinerde. Mijn favoriete attractie van vroeger was de Junglevaart/Junglemonster. Deze gaf mij echt het gevoel dat ik in de jungle was en hij was ook nog grappig en spannend. Maar helaas in het bootje gestapt te zijn merkte ik al dat er iets anders was. Alle bomen en heggen waren kaalgeknipt en iedereen kon je zien zitten. De geluidsboxen die vroeger de geweldigde atmosfeer creerde waren nu compleet zichtbaar en erg sfeerdodend. Toen kwamen we bij één van mijn favoriete momenten van de attractie, nadat je de waterdruppelde slang(deze was weg) voorbij was kwam er uit het niets een nijlpaard boven water en blaasde water uit zijn neus. Deze keer zag ik hem al van meters afstand in het water liggen en omhoog kwam hij niet meer(ouderdom?) teleurgesteld kwam ik in de grot waar vroeger imboorlingen muziek maakte of de junglemonster variant bloed en lijken. Voor de entree van de grot was vroeger ook een waterval die net voordat je eronder ging uitging maar die was HELAAS ook weg. De grote finale was ook teleurstellend, het junglemonster bleef alleen in het donker grommen (wat eigenlijk enger was) maar geen licht of beweging. Erg jammer want dit moest mijn nostalgische ritje zijn die dag. De rioolrat was gelukkig nog even sfeervol als vroeger, op dit moment is deze attractie het best aangekleed alhoewel ik de achtbaan niet meer zo intens vind als vroeger. Het eten was zoals ik hier meer lees niet prijs-kwaliteit waardig, frikandellen kwamen niet recht uit de frituur maar uit een ijzeren omholsel met vlam eronder(vind ik persoonlijk een schande) patat wordt gebakken en onder een rode lamp gezet(ziet er een beetje amateuristisch uit) en onduidelijke prijzen. Personeel was voornamelijk pubers die er geen zin in hadden, erg jammer want zij bepalen grotendeels de sfeer. Mijn grootste ergenis was dat Hellendoorn haar sfeer kwijt is. Het avontuur is eraf. Normaal was er zoveel meer zoals een vrij lange introductie bij de discovery club(was toen erg mooi aangekleed, nu GEEN INTRO of SFEERvolle wachtrij) Ik snap dat Hellendoorn misschien veel concurrentie heeft maar investeer dan in de attracties die je hebt en maak geen vernieuwde attractie die praktisch hetzelfde zijn zoals slangenachtbaan>dondersteentjes. Toch maakte de herrineringen aan vroeger veel goed en zijn nogveel attracties bijna net zo leuk als vroeger.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Andy

Review

88
Bezocht: 06082010
Geschreven: 7 augustus 2010

Gisteren dan eindelijk met onze kinderen(drie jongens van 11,10 en 3 jaar) naar een pretpark geweest.Vanwege onze 3 jarige voor Hellendoorn gekozen(dreumesland) Wij zijn niet van die pretparkgangers en zagen er best tegen op. Mede door het mooie weer en het plezier van de kinderen maar vooral door de prima faciliteiten van het park een prima dag gehad. De attracties zijn goed verzorgd en de horeca is prima met zeer schappelijke prijzen(1,80 voor een prima kop koffie is echt goedkoop) Kortom voor herhaling vatbaar

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
fam Postma

Review

777
Bezocht: vorig jaar een keer
Geschreven: 29 juli 2010

park is echt voor wat jongere kinderen op 1 van de achtbanen en de wilde rivier na. de werknemers zitten er wat verveeld bij. park is mooi schoon.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Erika

Review

99
Bezocht: 04-07-2010
Geschreven: 7 juni 2010

Wij zijn een dagje Hellendoorn geweest naar t avonturenpark.Een van de betere parken in Nederland.Het is niet te groot,goed overzichtbaar,en vriendelijk personeel.Ben op verschillende parken geweest maar Hellendoorn is super

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

88
Bezocht: 18-08-2009
Geschreven: 4 april 2010

Geen toelichting gegeven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Avonturenpark Hellendoorn

Review

88
Bezocht: 22-10-2009
Geschreven: 4 april 2010

Geen toelichting gegeven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Danique Dellink

Review

777
Bezocht: 15 juni 2009
Geschreven: 1 april 2010

Geen toelichting gegeven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Robert van Beek

Review

10
Bezocht: juni
Geschreven: 3 maart 2010

Geen toelichting gegeven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
H.Prins-Folkersma

Review

99
Bezocht: 26-9-09
Geschreven: 26 september 2009

geweldig wat leuk!! heb genoten en mijn kind ook.. De show van jasmijn en kareltje was echt super,mijn complimenten..

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
noordberger

Review

10
Bezocht: 11 augustus 2009
Geschreven: 12 augustus 2009

Wij hebben met onze kleinzoon van 7 die de ziekte van Duchenne heeft en in een rolstoel zit, genoten van een heerlijke dag omdat we op een meer dan voortreffelijke manier zijn ontvangen op uw park. Het begon al bij de kassa en vervolgens bij degenen die de toegangsbewijzen controleerden. Even melden bij de Info/EHBO post en u krijgt een brief waarin u kunt lezen hoe het werkt met rolstoelers. Even melden via de uitgang van de diverse attracties en u krijgt voorrang. En inderdaad overal behulpzame mensen. Geweldig! Een groot compliment voor de organisatie.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Gert en Ria Stam

Review

88
Bezocht: begin augustus
Geschreven: 8 augustus 2009

avontuerenpark Hellendoorn druk atracties lang wachten behalve bij de wat kleinere achtbaan ongeveer een 15 min. De patat van het hamburger menu was zo oud dat je het zo kon weg gooien. Dit deden meerdere gasten. Personeel was beleeft en hulpvaardig. De piratenshow was super. Het was een mooie dag met 3 kleine kinderen en een volwassene.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

10
Bezocht: juni 2009
Geschreven: 1 augustus 2009

wij vinden de verhouding voor alle leeftijden in dit park echt super goed.Heel belangrijk vind ik dat ik als rolstoelganger kan genieten van mijn kids en alles goed kan zien.Andere parken kan je vaak moeilijk kijken waar ze in gaan. een dikke TIEN omdat ik de dag van mijn leven heb gehad met mijn kids eindelijk na zoveel jaren ziek zijn.Walibi zou ik graag beoordelen dus hoop ik dat ik de kaartjes win.Kan ik de kids nog verassen in de vakantie om toch nog wat leuks te doen.We kunnen dit normaal niet doen omdat er veel vervoer kosten bij komen.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

777
Bezocht: 11/0-/2-09 00:00:00
Geschreven: 29 juli 2009

ik heb een leuke dag gehad in hellendoorn . alleen jammer dat het met openbaar vervoer moeilijk te bereiken is ,vooral als de laatste bus al om 7 uur weggaat ,we moesten bijna 10 kilometer lopen om bij het station te komen ,en dat met een klein kind viel niet mee,hahaha en vooral als je geen geld meer over hebt ,maar verder een fijne pretpark en heel gezellig

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
dolly

Review

10
Bezocht: 6 July 2009
Geschreven: 11 juli 2009

Wij zijn naar Hellendoorn, het atractiepark geweest op een maandag. De vakantie was net begonnen en het was heerlijk rustig. Ook is het een mooi gezellig park voor ieder wat wils. Het eten is goed en ook de koffie met appeltaart is mmmmmm!!! Je kan hier lekker een dagje vol maken tot 17.00 uur!! Dus naar Hellendoorn. Nadeel: parkeerkosten zijn 6 euro!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Marianne van der Heide-Schelhaas

Review

10
Bezocht: weet ik niet meer
Geschreven: 1 april 2009

het is daar super !!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
klara

Review

88
Bezocht: 30-10-2008
Geschreven: 15 februari 2009

Geen toelichting gegeven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

88
Bezocht: juli 2008
Geschreven: 23 december 2008

Geen toelichting gegeven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

88
Bezocht: 2-7-2008
Geschreven: 17 november 2008

Geen toelichting gegeven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
danielle wolberink

Review

99
Bezocht: juli 2008
Geschreven: 5 oktober 2008

Geen toelichting gegeven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
diane van leijnen

Review

5555
Bezocht: 14 september
Geschreven: 21 september 2008

Omdat we kortingbonnen hadden gekregen, 50 % korting, leek het ons leuk om een dagje naar Hellendoorn te gaan. Inderdaad is de route wat lastig en zijn er nauwelijk borden die de weg wijzen. Maar wij hadden Jan-Jan bij ons dus alles kwam goed. Bij de entree kregen wij een bon waarmee wij ons smulpakket konden afhalen. De dame die deze pakketten uitdeelde stond wel erg lang in de tasjes te rommelen maar goed, ik dacht nog, lekker naief, wat wordt alles hier goed gekontroleerd. Toen ik het smulpakket had ontvangen (wit plastic markttasje) wierp ik er een blik in. Inderdaad, 1 appel, een pakje drinken, een ienie minie zakje snoep, een plaktattoo = het kadootje, een toegoedbon voor een suikerspin en een krentenbol in een papiertje. Op het park zelf had ik weinig aan te merken, schoon, opgeruimd, leuke attraties, welliswaar soms wat gedateerd maar zeker niet slecht. Echter waar ik over viel was het smulpakket. Later bleek namelijk dat het gerommel in de tasjes tot doel hadden gehad om de krentenbollen te kontroleren. Toen ik namelijk een krentenbol wilde eten merkte ik al dat deze niet echt vers meer was, vieze smaak etc. Dus weggegooid. In de hoop dat de andere krentenbollen beter waren nam ik er nog eentje uit de verpakking en jahoor helemaal beschimmeld, en met beschimmeld bedoel ik dus echt groen met een laagje groen erboven op. Ik blij dat ikzelf de krentenbollen had gepakt en niet een van de de kideren.Ook de andere twee krentenbollen waren zwaar beschimmeld. Met andere woorden ons is dus willens en wetens bedorven voedsel in handen geschoven (het gerommel in de tasjes was inderdaad een controle maar dan op het schimmelgehalte, zo van zie je niets dan geven we het maar mee aan onze bezoekers, echt goed heeft deze dame blijkbaar niet gekeken). Na mijn beklag te hebben gedaan bij het kantoortje kregen wij een tegoedbon voor een broodje hamburger... tja fraaie vergoeding als men je heeft geprobeerd te vergiftigen.... Dat er willens en wetens oud en bedorven voedsel wordt verstrekt baart mij zorgen (lees ook het appelverhaal van een andere parkbezoeker)De gezondheid van de bezoekers staat blijkbaar niet erg hoog in het vaandel bij Hellendoorn... Er werd excuses gemaakt en sorry sorry sorry en het zou nooit meer gebeuren en nooit meer voorkomen (hahaha, goede grap) Wat betreft de suikerspin, daar kreeg je gratis wespen bij die gezellig in de suikerspinkom hun buikje rond aten.. op mijn vraag of ik de suikerspinbon kon inruilen tegen b.v. een lollie of popcorn gezien de wespen, kunt u vast zelf het antwoord wel invullen(nee dus). Kortom best een leuk park wat betreft de attracties, wij hebben ons er prima vermaakt met onze twee kinderen 6 en 10 jaar oud maar dan zonder pakket. Ik raad dan ook een ieder aan zelf drinken, snoepjes, krentenbollen e.d. meenemen. Het eten in het park is bedorven, oud, koud,niet lekker of veel te duur. Dus ga je erheen probeer dan kortingsbonnen die echte korting geven dus zonder smulpakket en neem lekker van thuis iets mee....

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Annemieke

Review

99
Bezocht: juni
Geschreven: 20 september 2008

een heel kindvriendlijk park spesiaal voor kinderen met autisme het park is heel overzichtelijk prijzen in het park zijn heel redelijk de atractie fantastisch en gevarieerd

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
maaike claus

Review

88
Bezocht: meivakantie
Geschreven: 18 september 2008

Geen toelichting gegeven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
dirkje kampen

Review

99
Bezocht: 14september
Geschreven: 15 september 2008

Het was heel leuk zeker de achtbaan over de kop! de zweer in het attractie park was goed! Kortom het was een hele leuke ervaring.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

88
Bezocht: 2-8-2008
Geschreven: 5 augustus 2008

Super dag voor kinderen en volwassenen. De show was spectaculair en vol humor. Het is leuk voor het hele gezin van klein tot groot. Zeer vriendelijk personeel; het enige minpunt vonden wij de hygiene.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

777
Bezocht: 24-06-08
Geschreven: 25 juli 2008

Het is een leuk park. Maar wel voor kinderen met een beetje lef. Veel snelle/ hoge attracties. Ik ben er geweest met een schoolreisje (8/9 jaar)De meeste kinderen vonden het prachtig, maar er waren ook een aantal kinderen, die die dag toch vooral hebben gekeken, omdat ze er niet in durfden. Er moet ook iets voor kleine kinderen zijn, maar daar zijn we niet geweest. Er was een leuk animatie team die door het park reed. Bij in ieder geval 1 attractie staat een bord met de lengte die je moet hebben, niet overzichtelijk genoeg. Kinderen uit mijn groep zijn daar in geweest, terwijl ze de goede lengte nog niet hadden. Pas later tijdens het wachten viel me dat op. Erg jammer dat het doolhof die dag, de hele dag gesloten was voor reparatie. Al met al vooral voor de waaghalzen een erg leuk park!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

88
Bezocht: juni
Geschreven: 22 juli 2008

ik heb genoten en mijn 2 kleinkinderen ook

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

99
Bezocht: 20 juli
Geschreven: 22 juli 2008

leuk familiepark, goed verzorgd en leuke atrakties voor jeugd tot ca 12 jaar. Niet erg groot en daarom overzichtelijk voor kinderen en ouders.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

88
Bezocht: 25 j-ni-20 00:00:00
Geschreven: 13 juli 2008

onze kleinkinderen zijn 8 en 6 konden daar behoorlijk hen eigen gang gaan hoewel wij ze naulettend in de gaten konden houden, we vonden het een gslaagde dag en onze kleinkinderen ook. hellendoorn avonturenpark heb ik het over.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
kleinkinderen

Review

88
Bezocht: 29 juni
Geschreven: 12 juli 2008

Onze zoon van 4 vond het geweldig, zelfs met het slechte weer, bijna geen wachtrijen en de boomstammen dat was echt geweldig

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Tineke Juffer

Review

88
Bezocht: 12 juli 2008
Geschreven: 12 juli 2008

Was een geslaagde dag. Kinderen hebben erg genoten, was voor alle leeftijden erg geschikt.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
diana van doorn

Review

777
Bezocht: voorjaar 2008
Geschreven: 12 juli 2008

een leuk atractiepark voor kleine en grotere kinderen

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Remco

Review

777
Bezocht: augustus 2007
Geschreven: 5 juli 2008

Leuk park, vooral voor wat kleinere kinderen (tot 10 jaar)

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

88
Bezocht: begin juni 08
Geschreven: 28 juni 2008

een erg leuk park zowel voor de kleintjes als de grotere kinderen. Erg leuk was de aparte afdeling voor de allerkleinsten met meerdere atracties. Goede toilletten, de prijs van het aldaar te kopen eten was wel aan de hoge kant. Verder een leuk park

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

88
Bezocht: 9 juni 2008
Geschreven: 28 juni 2008

Schoolreisje naar Avonturenpark Hellendoorn, een geweldige dag gehad en er was van alles te doen voor groot en klein.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

99
Bezocht: Augustus
Geschreven: 26 juni 2008

Wij zijn er met het hele gezin geweest, klein en groter.,En iedereen heeft het erg naar zijn/haar zin gehad !. Er is voor ieder wat de doen !! De shows niet te vergeten!. Ook het eten was goed.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Avonturen park Hellendoorn

Review

88
Bezocht: 20 juni 2008
Geschreven: 25 juni 2008

dagje uit in Hellendoorn een geweldig park voor jong en oud. Niet van die zenuwachtige muziek overal zoals in Slagharen.Dit is een lekker relaxed park.Iedereen was er vriendelijk en er waren geen lange rijen voor de attracties.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

99
Bezocht: 20-06-2008
Geschreven: 22 juni 2008

geen lange wachtrijen supernetjes erg aardig personeel en de kinderen 8 en 9 kunnen overal in...helemaal top dus!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
John Klein Nagelvoort

Review

99
Bezocht: 17-6-2008
Geschreven: 21 juni 2008

heel erg goed. het was mooi weer dat scheelt. De kinderen konden alle atracties in. Het park is mooi overzichtelijk, leuke actie dat je snoep met een broodje cado kreeg en dat je goedkoop patatjes kon kopen. Het is een leuk park om nog eens te bezoeken.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Cora Bollen

Review

88
Bezocht: 07-06-08
Geschreven: 10 juni 2008

Leuk opgezet en een ervaring voor de kids Echt een dagje uit!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

88
Bezocht: mei 2008
Geschreven: 9 juni 2008

Hartstikke leuk park, ideaal voor gezinnen met kinderen in verschillende leeftijden. In eerste instantie dacht ik dat we er met 3 uur wel doorheen zouden zijn (aan de groote op het plattegrond te zien) maar toen het park ging sluiten waren we het nog lang niet zat. Wat een echte tegenvaller was, is dat het lastig te bereiken was per openbaar vervoer (wij waren op een zondag gegaan)het was een hele lange reis!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Avonturenpark Hellendoorn

Review

777
Bezocht: mei 2008
Geschreven: 27 mei 2008

Leuk park, niet zo heel groot waardoor de attracties niet ver van elkaar af liggen en alles makkelijk te bereiken is. Leuke attracties, niet heel erg spectaculair maar leuk voor het hele gezin

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Ellen

Review

88
Bezocht: okt 07
Geschreven: 23 mei 2008

erg leuke dag niet te druk en vooral belangrijk de wc werden regelmatig schoon gemaakt.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
dirks

Review

88
Bezocht: 2005
Geschreven: 20 mei 2008

Geen toelichting gegeven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

22222
Bezocht: 27-4-08
Geschreven: 28 april 2008

Een erg gedateerd park. Alle attracties kunnen wel wat onderhoud gebruiken. Wachthuisjes die duidelijk al in geen tijden geverfd zijn. Afgebladderde leuningen. Slecht aangeklede attracties zoals vieze betonnen bakken waar het water door stroomt en een kaal mosveldje met een versleten reus voor de auto-tjes. Is er een nieuwe attractie dan wordt de omheining gemaakt van bij elkaar gezocht, gebruik in verschillende kleuren geverfd (of juist niet) hout. De achtbaan rammelde en liep niet soepel. De beugel van de bank bleef steken en in plaats van het huilende jongetje iets van een vrijkaartje of zo aan te bieden werd hij aan zijn lot overgelaten toen hij eenmaal los was. In het smulpakket ontbraken de appel. en toen ze eenmaal werden nagebracht kon ik de helft weggooien want ze waren verrot. De toiletten zijn oud en stinken. Het allerergste was nog wel het eten. Wij namen patat met frikandellen en een cheeseburger om half 5. De patat was koud en duidelijk opgebakken. De broodjes gortdroog. Geen wonder dat je als Hollander je eigen broodjes meeneemt. Dat wordt zo wel gestimuleerd. Het enige positieve deze dag waren de korte wachtrijen, maar ik snap nu waar het door komt. Ik heb wel eens schonere parken gezien. Kort om: geen aanrader.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
M Peters

Review

10
Bezocht: juli
Geschreven: 6 april 2008

Geen toelichting gegeven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
judith weening

Review

88
Bezocht: augustus 2007
Geschreven: 29 maart 2008

leuk park voor kinderen tot ongeveer 13 jaar .Je kunt je er goed een hele dag vermaaken.veel zitjes. Goed onderhouden Schoon en net park.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

88
Bezocht: september 2007
Geschreven: 18 maart 2008

avonturenpark hellendoorn erg gezellig en leuk park de hele dag vertier

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
kim snijders

Review

99
Bezocht: augustus 2007
Geschreven: 18 maart 2008

Geen toelichting gegeven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Hellendoornse Berg

Review

777
Bezocht: augustus 2008
Geschreven: 15 maart 2008

leuk opgezet park.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Gea Bergman

Review

10
Bezocht: mei 2007
Geschreven: 13 maart 2008

Het was een grandioze dag, mooi weer, niet zo druk en er liepen die dag ook heel veel artiesten rond voor de ondertekening van het contract met betrekking tot het Mega Piraten Festijn. Omdat het niet zo abnormaal druk was konden we meerdere malen in alle atracties die overigens zeer gebruiksvriedelijk zijn voor kinderen. Het leuke voor mijn zoon van 10 jaar was dat Thomas Berger met hem op de foto wilde. We stonden in de buurt op camping Noetselerberg in Nijverdal wat trouwens ook een aanrader is voor gezinnen met kinderen tot 11 jaar. Ik hoop hierbij voldoende informatie te hebben gegeven en we gaan zeker weer een keer naar Avonturenpark Hellendoorn als we er weer in de buurt zijn.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Avonturenpark Hellendoorn

Review

88
Bezocht: september 2007
Geschreven: 13 maart 2008

Een hele gezellige dag

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
henriette

Review

777
Bezocht: Juni 2006
Geschreven: 13 maart 2008

Ik ben een keer samen met mijn man naar Avonturenpark Hellendoorn geweest. Het was heel erg gezellig in het park. Echter die dag was het ook heel slecht weer. Tussendoor wel wat zon. Ons vielen een aantal dingen op: Er is een wc waarbij je een steile heling naar beneden moet. Die is gelegd met grove stenen (als ik me goed herriner). Doordat het flink geregend had vond ik het nogal gevaarlijk uitzien. Ben daar dan ook heel erg voorzichtig naar beneden gelopen. Verder viel ons ook op dat er weinig schuilplekken waren als het slecht weer is. Hadden ze wel meer rekening mee mogen houden vinden wij. Routebeschrijving naar Park was ook niet echt heel duidelijk. Kon moeilijk borden vinden met begleiding naar het park. Al met al waren we wel zeer tevreden na een dagje Hellendoorn en zouden we het wel weer gaan doen. Echter houden we dan wel goed de weerberichten in de gaten. Met vriendelijke groeten, Fam Hoogenboom

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

10
Bezocht: juli 2007
Geschreven: 7 maart 2008

Geen toelichting gegeven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
andre vervoorn

Review

99
Bezocht: oktober 2007
Geschreven: 28 februari 2008

Hellendoorn is een super leuk park voor het hele gezin. Het mooie van het park is dat het attracties heeft voor alle leeftijdsgroepen. Als je kinderen bij je hebt van verschillende leeftijden dan kunnen ze zich allemaal vermaken. Wij zijn er geweest tijdens heksendoorn een super leuke ervaring voor de kinderen. Iedereen was leuk verkleed en ging reuze leuk met de kinderen om. Ook het park was erg gezellig aangekleed.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Fam. Hubers

Review

88
Bezocht:
Geschreven: 6 oktober 2007

Prima park met leuke attracties voor alle leeftijden mijns inziens vooral van 2-12 en ook leuk voor opa en oma.Vaak leuke acties inclusief patat, drinken en suikerspin en dan zeer goed betaalbaar ook voor klein budget.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
J schonewille

Review

88
Bezocht:
Geschreven: 7 augustus 2007

Ondanks dat de wildwaterbaan het niet deed op de dag dat wij daar waren, is dit park nog net zo leuk als toen ik er als kind misschien wel 20 jaar geleden naar toeging. Er zijn leuke attracties; het schip, achtbaan, oldtimers, leuke speeltuin, treintje, draaimolen etc etc. Het park is prettig om te vertoeven. Het is vergelijkbaar met de Efteling maar dan kleinschaliger en dat maakt het heel aangenaam. We hoefden ook nergens lang te wachten. Een aanrader dus.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
R. Breedveld

Review

99
Bezocht:
Geschreven: 5 augustus 2007

Hebben 2-08 het park bezocht met onze twee klein kinderen vonden het een mooi schoon park en vriendelijk personeel. Wij waren er om elf uur en gingen pas om half acht weer weg. Het is voor herhaling vatbaar.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
RA Kleijer- Hahn