een fantastische middag met velen




9een hartelijk welkom door de gastvrouw op de receptie. Vriendelijk en klantgericht in het voortraject. Goede suggesties. Druk bezochte receptie, waarbij adequaat de drank en de hapjes geserveerd werden. De gasten waren lovend over de organisatie en ikzelf ook. Ondanks de grote toeloop en het koude weer ontbak het de gasten aan niets. Kwalitietshapjes! Prima geslaagde middag.
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving