Beoordelingen Eetwinkel De Tabaksplant

Filter op gezelschap:

een fantastische middag met velen

99
Bezocht: 3 november 2012
Geschreven: 6 december 2012

een hartelijk welkom door de gastvrouw op de receptie. Vriendelijk en klantgericht in het voortraject. Goede suggesties. Druk bezochte receptie, waarbij adequaat de drank en de hapjes geserveerd werden. De gasten waren lovend over de organisatie en ikzelf ook. Ondanks de grote toeloop en het koude weer ontbak het de gasten aan niets. Kwalitietshapjes! Prima geslaagde middag.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Gert-Jan met oudere kinderen

Review

99
Bezocht: 14-06-2009
Geschreven: 18 juni 2009

geweldige mensen, goede sfeer op een mooie locatie goede feestgelegenheid (incl. cafétaria) mooie midgetgolfbaan en er word goed meegedacht. over een invulling van de (mid)dag cq avond ideaal voor bedrijfs-en familie uitjes. er ligt wel een drukke weg langs deze locatie maar hier ondervind je nauwelijks hinder van.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Jan en Kees