Beoordelingen Bezoekerscentrum Renkums Beekdal

Filter op gezelschap:

Heel leuk!

99
Bezocht: 25-10-2022
Geschreven: 28 oktober 2022

Een lange brug in mooie natuur. Aan de hand van opdrachten liepen we het Droomboompad. Heel simpel, maar leuk!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Lize E.met vrienden

diverse wandelroutes helemaal niet aangegeven

33333
Bezocht: 09-03-14
Geschreven: 18 maart 2014

Een splinternieuw info-bord met de (gekleurde) wandelroutes vanaf het bezoekerscentrum, prachtig. Maar.....geen enkele wandelroute is met een gekleurd paaltje aangegeven. De (jonge) vrijwilligster binnen kon ons geen enkele goede informatie verschaffen. Jammer van de prachtige, zonnige middag (21 gr.). Het zou fijn zijn, wanneer dit in orde wordt gemaakt. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
mw. A, van Nes-Berkhoutmet partner

Review

99
Bezocht: december 2009
Geschreven: 2 januari 2010

Afgelopen weekend bracht ik met mijn gezin een bezoek aan het informatiecentrum "De Beken" in Renkum. Er was een tentoonstelling te zien over herten. Ook was er veel informatie te krijgen over de omgeving. We kochten een wandelkaartje van het gebied voor 1,95. Na een wandeling langs de beek -het is er erg mooi!- hebben we nog een kopje koffie gedronken in het centrum. De kinderen konden er spelletjes spelen en kleurplaten kleuren. Het was een ontspannen dagje uit voor weinig geld.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.