Beoordelingen Watersportcentre Eijkelhof

Filter op gezelschap:

Niet klantvriendelijk

5555
Bezocht: 03-08-2013
Geschreven: 7 augustus 2013

Waterskien is leuk! Maar de mensen moeten je wel van goede dienst zijn. Het is vrij kostbaar (19 euro per uur). We hadden voor het hele uur betaald, maar na 40 min was er een storing en het lukte niet om dat te verhelpen. Je krijgt hier geen compensatie op het betaalde bedrag en ook geen consumptiebon of douchemuntje.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Hestermet vrienden