Beoordelingen Oldtimermuseum

Filter op gezelschap:

Review

10
Bezocht: 28 mei 2018
Geschreven: 29 mei 2018

Zeer divers automuseum met prewar auto's als auto's tot de jaren '70! Naast de auto's stonden er ook nog een reeks moto's tentoongesteld. Na het bezoek hebben we nog eens genoten van enkele streekbieren dat de tea-room tegen scherpe prijzen aanbiedt. Daarnaast hebben we ook nog een bezoek gebracht aan het shoppingcenter ernaast, daar vind je gewoonweg alles! Huisdecoratie, tuinartikelen, meubels, keukens, kledij, gereedschap, kledij, ... Bovendien waren ze ook nog een zeer vriendelijk en behulpzaam!! Het is een echte aanrader, zowel voor jong als oud iedereen vindt er wel iets!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Michael

Review

10
Bezocht: 28 mei 2018
Geschreven: 29 mei 2018

Zeer divers automuseum met prewar auto's als auto's tot de jaren '70! Naast de auto's stonden er ook nog een reeks moto's tentoongesteld. Na het bezoek hebben we nog eens genoten van enkele streekbieren dat de tea-room tegen scherpe prijzen aanbiedt. Daarnaast hebben we ook nog een bezoek gebracht aan het shoppingcenter ernaast, daar vind je gewoonweg alles! Huisdecoratie, tuinartikelen, meubels, keukens, kledij, gereedschap, kledij, ... Bovendien waren ze ook nog een zeer vriendelijk en behulpzaam!! Het is een echte aanrader, zowel voor jong als oud iedereen vindt er wel iets!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Michael

Review

11111
Bezocht: 15/08/2008
Geschreven: 8 juli 2010

Hallo, ik heb op internet automuseum opgezocht, en krijg info over een automuseum ion rixensart. Ik twijfel evenwel of er geen vergissing is met het automuseum in westvlaanderen bij ieper. Is er wel een museum in rixensart of niet.µZeer verwarrend, want in rixensart vind ik de opgegeven straatnaam niet terug. Gelieve dit te verduidelijken....... Ik was ooit al in museum bossaert in ieper, zeker de moeite om te bezoeken. Enkel jammer dat het nogal afgelegen is.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
braeken