Review




10Zeer divers automuseum met prewar auto's als auto's tot de jaren '70! Naast de auto's stonden er ook nog een reeks moto's tentoongesteld. Na het bezoek hebben we nog eens genoten van enkele streekbieren dat de tea-room tegen scherpe prijzen aanbiedt. Daarnaast hebben we ook nog een bezoek gebracht aan het shoppingcenter ernaast, daar vind je gewoonweg alles! Huisdecoratie, tuinartikelen, meubels, keukens, kledij, gereedschap, kledij, ... Bovendien waren ze ook nog een zeer vriendelijk en behulpzaam!! Het is een echte aanrader, zowel voor jong als oud iedereen vindt er wel iets!!

