Review




1we gingen naar het restaurant de patat was slap koud en vet , de bediening was traag kwestie van organisatie
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving




1we gingen naar het restaurant de patat was slap koud en vet , de bediening was traag kwestie van organisatie




3de konijnen zitten in kleine kooien en mogen hier niet , allemaal alleen !!!! schandalig om zo met dieren om te gaan, in gevangenschap in zeer kleine ruimte , verschrikkelijk, wordt vervolgd




3Kinderboerderij en omgeving geef ik een dikke 8, maar zodra je de cafetaria binnenkomt schrik je behoorlijk van de geur van de toiletten. Ik vond het erger stinken dan op een gemiddeld festival. Het was een heel vreemd contrast met de cafetaria zelf, dat zag er perfect uit.




10Geen toelichting gegeven




9Samen met onze kleindochters een geweldige dag gehad.