Jammer




1Halverwege onze wandeling ‘De Wissen’ aangedaan voor een uitgebreide lunch. We waren een dagje uit voor een groter gezelschap aan het voorbereiden. De ober op het -rustige- terras zag ons gaan zitten, maar gaf prioriteit aan het afruimen van tafels van mensen die nog maar amper hun bord leeghadden. Daarna werd de bestelling opgenomen bij mensen die ná ons waren aangeschoven. Toen vervolgens het afvalemmertje van een leeg tafeltje óók nog voorrang kreeg, was de maar vol en zijn wij maar weer opgestapt. Op dat moment voelde de ober nattigheid en wilde hij de bestelling opnemen. Voor ons hoefde het niet meer, en ook voor het grotere gezelschap gaan we op zoek naar een adres waar men wél alert en gastvrij is.
