Beoordelingen Maascentrum De Wissen

Filter op gezelschap:

Jammer

11111
Bezocht: 16-2-2019
Geschreven: 17 februari 2019

Halverwege onze wandeling ‘De Wissen’ aangedaan voor een uitgebreide lunch. We waren een dagje uit voor een groter gezelschap aan het voorbereiden. De ober op het -rustige- terras zag ons gaan zitten, maar gaf prioriteit aan het afruimen van tafels van mensen die nog maar amper hun bord leeghadden. Daarna werd de bestelling opgenomen bij mensen die ná ons waren aangeschoven. Toen vervolgens het afvalemmertje van een leeg tafeltje óók nog voorrang kreeg, was de maar vol en zijn wij maar weer opgestapt. Op dat moment voelde de ober nattigheid en wilde hij de bestelling opnemen. Voor ons hoefde het niet meer, en ook voor het grotere gezelschap gaan we op zoek naar een adres waar men wél alert en gastvrij is.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Petermet partner

Review

33333
Bezocht: Eind mei
Geschreven: 7 juli 2018

De wissen is een prachtige omgeving waar iedereen ontspanning kan vinden naar eigen smaak. Het eten was lekker en verzorgd. De fietstocht was prachtig en afwisselend. Helaas langs de Maas moet je ogen, neus en mond dicht houden vanwege de insecten. Duizenden okkernotenbomen zouden hier geplant dienen te worden om dit euvel te vermijden. Okkernotenbomen zijn bekend om dat soort insectenplaag te voorkomen. Aan de moezel worden ze aangeplant van Trier tot Koblenz en met succes. Ook aan het Veluwemeer dat we onlangs bezochten, worden ze bewust aangeplant. Groetjes

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Schoofs hildde