Slechte service en bediening !!




3We gingen langs bij de olmenhorst voor een kleine lunch het was echt heel rustig niks aan de hand zou je zeggen , we hadden koffie cappuccino besteld nou de cappuccino was koud !!! Daarbij ook tosti en broodje kroket besteld die kwamen zonder bestek !!!! Maar ook geen excuses voor de koude koffie toen kwam er maar 1 broodje kroket terwijl en 2 besteld waren en weer geen excuses zeer jammer en de prijsverhoging met het product erg duur voor wat je krijgt . Geen aanrader voor grote families!!! Bart
