Beoordelingen Dierenpark Taman Indonesia

Filter op gezelschap:

Prachtig park. Prettige ontvangst. Heerlijk eten (

10
Bezocht: 14.06.2026
Geschreven: 15 juni 2026

Veel te zien voor jong en oud. Schoon. Dieren goed verzorgd en niet in te kleine hokken.

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Reneemet partner

Prachtig

10
Bezocht: 02-05-2026
Geschreven: 9 juni 2026

Leuk kleinschalig dierenparkje met een hele prettige sfeer. Mooie vogels en fijn rustig. Neem je tijd om rustig ergens te zitten dan krijg je veel meer vogels te zien.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Hanneke met partner

Sfeervolle beleving

10
Bezocht: 2025
Geschreven: 8 juni 2026

Erg fijn dierenpark met Indonesisch thema. Kleinschalig en daardoor zorgt het park minder snel voor overprikkeling. Er is vanalles te zien en te doen.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
T. Boersmet jonge kinderen

Heel gastvrij en heel gezellig.

99
Bezocht: 5 juni 2026
Geschreven: 5 juni 2026

Het was heel gezellig en kleinschalig. Heerlijk eten ook, mooie tuin met mooie vogels.

Prijs/kwaliteit
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Anitamet een groep

Origineel

99
Bezocht: 2 juni 2026
Geschreven: 2 juni 2026

Compact maar veelzijdig. In het restaurant echte Indonesische producten.

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 8
Service 8
Hygiëne 8
Omgeving 10
Elisemet oudere kinderen

Heel leuk! Alle hoekjes en plekjes om te zitten

88
Bezocht: 31-05- 2026
Geschreven: 31 mei 2026

Klein, gezellig, verassend. We hebben ons goed vermaakt. Er was Indonesisch eten

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 8
Hygiëne 8
Omgeving 9
Marianne Dmet partner

Super leuk

10
Bezocht: 31-5-2026
Geschreven: 31 mei 2026

Hartstikke leuk dierenpark en heerlijke Indonesische eettentjes!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne 10
Omgeving
N.N.met partner

Verrassend leuk

88
Bezocht: 31 mei
Geschreven: 31 mei 2026

Mooie vogels, prettige sfeer, leuk met kinderen. Niet al te groot, gezellig restaurantje

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 9
Service 8
Hygiëne 9
Omgeving 9
Anmet vrienden

Even terug in Indonesië.

10
Bezocht: 30 mei 2026
Geschreven: 31 mei 2026

Kleinschalige dierentuin met Indonesische vogels etc. Heerlijk Indonesisch eten in het restaurant. Leuke warong en andere souvenirs. Met evenement Sulawesi een extra feest op het terras.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Ella R.gezin

Geweldige beleving

99
Bezocht: 27 mei 2026
Geschreven: 27 mei 2026

Het is een heel leuk opgezet park. Verrassend hoe ze de ruimte hebben benut. Met meer diersoorten dan ik in de eerste instantie dacht. Een echte aanrader voor een dagje weg.

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 9
Omgeving 10
Dimitri met partner

Educatief en origineel

10
Bezocht: 27 mei 2026
Geschreven: 27 mei 2026

Leuk klein schalige dierentuin, veel te zien leren en doen met aparte dieren.

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Esmeralda Schrijvershof met partner

Heel leuk!

99
Bezocht: 26-05-2026
Geschreven: 26 mei 2026

Mijn zoontje zou een 10 gegeven hebben. Die vond het geweldig. Als je een mega dierentuin verwacht dan valt het wellicht tegen. Maar het personeel was zo vriendelijk en enthousiasme over Indonesië en ze doen daar zulk goed werk voor het behoud van de Indonesische cultuur.

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 8
Omgeving 8
Anoniemgezin

Erg leuk!

88
Bezocht: Juni
Geschreven: 26 mei 2026

Het is sowieso zeer origineel en een klein stukje van de andere kant van de wereld! Leuke ervaring!

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 8
Service 8
Hygiëne 7
Omgeving 8
MeiSimet partner

Geweldig

88
Bezocht: 25-05-2026
Geschreven: 25 mei 2026

Zeker de moeite waard. Erg mooie tuin. Heel veel mooie vogels en andere dieren. Ook leuk voor Kids. En erg gezellig en lief personeel. Gelijk jaarkaart gekocht.

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 8
Omgeving 8
Elsmet partner

Waar kleinschalig GROOT kan zijn.

10
Bezocht: 23-5-2026
Geschreven: 23 mei 2026

Voor jonge en ouderen genoeg te leren en ontdekken

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 6
Service 6
Hygiëne 8
Omgeving 9

Leuke kleine dierentuin

10
Bezocht: 20-05-2026
Geschreven: 20 mei 2026

Leuk opgezet met verrassende dieren. Interessant om de Indonesische omgeving te zien. Lekkere catering.

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 10
Service 9
Hygiëne 10
Omgeving 9
Evert Vmet partner

Origineel, verrassend

99
Bezocht: 20-mei 2026
Geschreven: 20 mei 2026

Kleinschalig, verzorgd dierenpark met lekker eten en vriendelijke medewerkers

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 10
Service 9
Hygiëne 8
Omgeving 9
Lidymet vrienden

Verrassend lekker

99
Bezocht: 19-05-2026
Geschreven: 19 mei 2026

Wat een verrassend leuk klein park. Met prachtige vogels en lieve kleine zoogdieren. Tip: Neem klein geld mee. Op meerdere plekken kun je voer trekken om de dieren mee te voeren. Voor kinderen is er ook nog een kleine speeltuin. Vergeet ook niet om een Indische snack te bestellen.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 7
Service 7
Hygiëne 7
Omgeving 7
Angelique gezin

Gevarieerd, leuk, goede sfeer.

99
Bezocht: 17 mei 2026
Geschreven: 18 mei 2026

Dat lees je terug in de enthousiaste reviews. Te veel om op te noemen.

Prijs/kwaliteit 6
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving 10
Floris met partner

Heel erg leuk!

10
Bezocht: 16-05-2026
Geschreven: 18 mei 2026

Goed verzorgde, kleine dierentuin. Erg vriendelijk personeel wat graag uitleg geeft en kinderen betrekt bij voeder momenten.

Prijs/kwaliteit
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Ingrid B.gezin

klein paradijs

10
Bezocht: mei 2026
Geschreven: 17 mei 2026

Heel verzorgd park, de liefde en aandacht spat eraf.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 8
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
kantinekespinsels met oudere kinderen

Lief kleinschalig

88
Bezocht: 16 mei 2026
Geschreven: 16 mei 2026

Lief klein parkje. Mooie expositie. Lekker eten en veel authentieke hebbedingetjes. Daarnaast super vriendelijk personeel.

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 10
Service 8
Hygiëne 7
Omgeving 7
Ericamet een groep

geweldig

99
Bezocht: 16 mei 2026
Geschreven: 16 mei 2026

.Bijzondere vogels en leuk opgezetvriendelijk personeel Leuke rondleiding.

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 8
Service 8
Hygiëne 10
Omgeving 10
connygezin

Mooi en Verzorgd

99
Bezocht: Mei 2026
Geschreven: 16 mei 2026

De dierentuin is erg mooi en goed verzorgd. Het hele park door duurt ongeveer 2 uur en is een perfecte tijdsduur.

Prijs/kwaliteit 7
Personeel 10
Service 9
Hygiëne 8
Omgeving 9
Cgezin

Prachtig!

10
Bezocht: 16-05-2026
Geschreven: 16 mei 2026

Mooi, kleinschalig park. Goed verzorgd en goede informatievoorziening. Heel vriendelijk personeel.

Prijs/kwaliteit
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Peter B. gezin

Fantastisch

10
Bezocht: Mei 2026
Geschreven: 15 mei 2026

Het is heel leuk, met heel veel bijzondere dieren. Alsof je even in een heel bijzonder ander land bent. Genieten voor jong en oud.

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Maelinmet opa en oma

Leuk uitje

99
Bezocht: Mei 2026
Geschreven: 15 mei 2026

Leuk uitje voor tussendoor, even een middagje weg. Veel dieren, en een leuke speurtocht. Entree is erg goedkoop, aan het begin/eind zit nog een leuk winkeltje.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 9
Omgeving 9
Maartenmet jonge kinderen

Een verrassende uitje tijdens ons familieweekend

10
Bezocht: 10 mei 2026
Geschreven: 14 mei 2026

Fantastische plek, onverwacht in het midden van de natuur in Drenthe! Veel groter dan dat je van buiten ziet. En een enorme historie aan Indonesië, haar verleden en welke flora en fauna je kunt vinden. Voor elke leeftijd leuk en ook voor hobby fotografen een enorme plus! Het eten was bijzonder goed gemaakt. Dit van iemand met Aziatische roots. Ga zo door! Ook de tempel dat in 2024 geplaatst is op het terrein, maakt deze plek bijzonder!

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 10
Service 8
Hygiëne 9
Omgeving 10
W.T. Paaismet een groep

Fantastisch uitje

99
Bezocht: 2024
Geschreven: 14 mei 2026

Het is voor jong en oud een leuk uitje, om de Indonesiche sfeer te proeven

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 7
Service 9
Hygiëne 9
Omgeving 10
Tyas K.met opa en oma

Ge-wel-dig

10
Bezocht: 14 mei 2026
Geschreven: 14 mei 2026

Dit is een prachtig park voor jong en oud. Voor elk wat wils. Je kunt er spelen maar ook prachtige dieren kijken. Zeer vriendelijk personeel en we hebben een schitterende Balinese dans gezien door 2 prachtige jonge dames in mooie klederdracht.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Henriët met een groep

Heel leuk, lekker gegeten

10
Bezocht: 2026 mei
Geschreven: 10 mei 2026

Heel erg vermaakt. Rendang kroketjes waren heerlijk. Dierentuin erg leuk. Mooie speeltuin

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Marleen Vgezin

Mooi en sfeervol

10
Bezocht: 10-05-2026
Geschreven: 10 mei 2026

Fantastisch sfeervol park, je voelt je echt in indosnesië. Ook erg leuke en bijzondere dieren.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
T.r.v.alleenreizend

Super!

10
Bezocht: 10 05 2026
Geschreven: 10 mei 2026

Mooi onderhouden park met veel mooie planten, dieren en beelden. Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Susanne S.gezin

Mooi

88
Bezocht: 19 april
Geschreven: 10 mei 2026

Mooie omgeving, leuke medewerkers en leuke beestjes vooral de grotere

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 9
Service 9
Hygiëne 9
Omgeving 9
N.N.met vrienden

Super mooi!!!

10
Bezocht: 28-04-2026
Geschreven: 28 april 2026

Super leuk dierentuin. Met leuke bijzondere dieren. In mooi hokken of verblijven. Je kunt dicht bij de dieren komen. Vriendelijke personeel. De dierenverzorger (dieren management) nam echt de tijd voor ons en de andere gasten! Heel erg vriendelijk!

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Maurice Lgezin

Authentieke Indonesische sfeer

10
Bezocht: April 2026
Geschreven: 22 april 2026

Kleine maar hele fijne plek om te genieten van Indonesische Dieren, Natuur, Sfeer en lekker eten.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Wayanmet opa en oma

Super leuk !!!

10
Bezocht: 4
Geschreven: 21 april 2026

Super leuke sfeer Bediening is heel goed. Lekker eten zeer vriendelijk!!

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Gigi met vrienden

Veel groter dan je denkt, veelzijdig

99
Bezocht: 18 april 2026
Geschreven: 18 april 2026

Mooie vogels, leuke sfeer, geheel anders dan anders. Een aanrader

Prijs/kwaliteit 7
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 9
Omgeving 8
T Emet partner

Ontdek Indonesie in Overijssel

10
Bezocht: Maart 2026
Geschreven: 14 april 2026

In Taman Indonesia is veel aandacht voor alle facetten van de Indonesische cultuur. Elke keer als ik er kom, valt er weer iets nieuws te ontdekken.

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 9
Service 10
Hygiëne 9
Omgeving 10
Heady met partner

Cultureel erfgoed

88
Bezocht: 08-2025
Geschreven: 13 april 2026

Top kleinschalig prachtige natuur historische waarde en betekenis geven

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 9
Service 8
Hygiëne 8
Omgeving 8
Jeanine Amanda met partner

Uniek, apart, leuk.

10
Bezocht: 2024
Geschreven: 13 april 2026

Ontspannen en leuke plek. Niet een doorsnee dierentuin, maar gevoel dat je ergens welkom bent.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 9
Omgeving 10
Philip Pieterszmet jonge kinderen

Park met ziel

10
Bezocht: 2026
Geschreven: 13 april 2026

Het is super gezellig. Er zijn leuke dieren en het eten is lekker

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Elmiraalleenreizend

Kleinschalig prachtig familiepark

10
Bezocht: 2020, 2021, 2022, 2023, 2024, 2025
Geschreven: 11 april 2026

Een prachtig park met een persoonlijke benadering. Er is altijd een fijne sfeer te voelen als je hier bent. We mochten een keer helpen met het voeren van de otters en de stekelvarkens. Hartstikke leuk! Veel leuke tentoonstellingen en workshops. En heerlijk eten. De winkel is ook een aanrader. Als je een leuke uistap wil maken met de kinderen en geen astronomische bedragen wil betalen, moet je zeker hier naartoe gaan. We komen hier heel vaak.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Kim Duursma met oudere kinderen

Een Taman waarop heel veel Indo’s trots zijn

10
Bezocht: Pasen 2026
Geschreven: 11 april 2026

Nieuwe aanpassingen in het park geven -weer- meer allure

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Happyalleenreizend

Uniek

99
Bezocht: Zomer 2025, 3x
Geschreven: 8 april 2026

Origineel, laagdrempelig, gezellig, leuk voor gehele gezin.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 9
Omgeving 10
Rene Oomen met partner

Eeen dierentuin waar het gemoedelijk gaat en voelt

10
Bezocht: 2022,2023,2024 en 2025 zomerperiode
Geschreven: 8 april 2026

Het is er gezellig gemoedelijk en ze hebben lekker eten en de koffie toebroek zoals thuis. :)

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 9
Service 9
Hygiëne 9
Omgeving 10
Richard en Jeanetmet partner

Boeiend, leerzaam

99
Bezocht: April 2026
Geschreven: 8 april 2026

Bijzondere sfeer, aparte dierentuin, diervriendelijk, lekker tropisch

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 9
Omgeving 10
Truus met partner

geweldig dierenpark ook de omgeving straalt rust u

99
Bezocht: voorjaar 2025
Geschreven: 7 april 2026

het dierenpark straalt rust ook de omgeving is prachtig ,personeel is zeer vriendelijk . dus ontstressen dan lekker gevoel naar huis

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
anton scholtzmet partner

Fantastische beleving

10
Bezocht: Hele seizoen
Geschreven: 7 april 2026

De combi om je zintuigen te verwennen. Zien, horen, geur, smaak en vermaak. En leerzaam.

Prijs/kwaliteit
Personeel 8
Service
Hygiëne 8
Omgeving 10
Sandramet vrienden

Bijzonder uitje. Je waant je in het buitenland!

99
Bezocht: Juni '25
Geschreven: 7 april 2026

Bijzonder uitje. Je waant je in het buitenland! Vriendelijke park.

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 10
Service 9
Hygiëne 10
Omgeving 8
Anja Versluijsmet partner

Senang!

10
Bezocht: Zomer 2025
Geschreven: 7 april 2026

Klein maar fijn. Je merkt de passie van de eigenaren voor het overbrengen van een stuk cultuur waardoor een dagje uit niet alleen gezellig maar op een speelse manier ook leerzaam wordt.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 9
Omgeving 9
Andre Speekmet jonge kinderen

Geweldig!

10
Bezocht: februari 2026
Geschreven: 7 april 2026

Omdat het een superleuk uitje is met superleuke mensen

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Levimet vrienden

Geweldig!

10
Bezocht: 2025/2026
Geschreven: 7 april 2026

Warme ontvangst, gezellige sfeer, bijzondere dieren, lekker eten en vriendelijk personeel.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.met partner

De culture, die ik gemist heb, vind ik hier !!!

10
Bezocht: In het jaar 2024 diverse keren. O.a
Geschreven: 7 april 2026

Bijna alles omvattende geschiedenis, cultuur, fauna en flora om terug te denken....ja zelfs te dromen van de herinneringen en meegemaakte tijden in het voormalig Nederlands-Indië.

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 8
Service 8
Hygiëne 7
Omgeving 7
Ernst Erwin Kneefelmet partner

Een mooie park om rond telopen

10
Bezocht: Mei tot september
Geschreven: 7 april 2026

Ik gra er altijd met plezier heen en vind het een mooie park

Prijs/kwaliteit 7
Personeel 10
Service 9
Hygiëne 8
Omgeving 9
Rene kuipersmet partner

Kleinschalig, gezellig, genoeg te zien, goed terra

99
Bezocht: 4 april 2026
Geschreven: 7 april 2026

Prachtige vogels, dol op de otters, mooi persoonlijk verhaal waarom dit park er is, Indische uitstraling

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 8
Omgeving 9
Mmet oudere kinderen

Leuke dierentuin

99
Bezocht: 2025
Geschreven: 7 april 2026

Een kleine, maar bijzondere dierentuin die herinnert aan het tropische leven met keuze op lekker eten/drinken

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 9
Service 9
Hygiëne 8
Omgeving 8
Hans met partner

Super, geweldige sfeer

10
Bezocht: 7 april 2026
Geschreven: 7 april 2026

Leuk dagje uit. Gezellig en fijne sfeer. Veel dieren die niet ergens anders te zien zijn. En lekker eten.

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 9
Service 9
Hygiëne 9
Omgeving 9
Hans Preutermet jonge kinderen

Geweldig voor jong en oud

10
Bezocht: Zomer 2024
Geschreven: 7 april 2026

Er is van alles te doen en zien bij Taman Indonesia . Veel Activiteiten voor jong en oud. En ook nog lekker eten.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 9
Service 8
Hygiëne 9
Omgeving 10
Joachim Mehrer met partner

Hele unieke plek

10
Bezocht: 2025, 2024, 2023
Geschreven: 2 april 2026

Raak nooit uitgekeken. Fantastisch leuke plek. Gezellig, lekker eten, cultureel, zeer leerzaam. Neem altijd een abonnement. Kom er vaak om te ontspannen en te genieten. Park biedt elk jaar weer iets nieuws qua cultuur. Ik vind de dieren daar ook geweldig.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Muriellemet vrienden

uniek

10
Bezocht: 2025
Geschreven: 2 april 2026

Dit kom je nergens anders tegen. Het is bijzonder en uniek, aandacht voor elke detail.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Marlisagezin

Veel te ontdekken, heerlijke zit plekjes, goed ete

10
Bezocht: 2025
Geschreven: 2 april 2026

Wij zijn al 30 keer geweest denk ik, en het blijft mooi om te gaan. Dit weekend weer!

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Carola Keizermet jonge kinderen

Klein Indonesie!

10
Bezocht: 2025
Geschreven: 2 april 2026

Heel bijzonder, en apart. Er zit een ziel in dit park.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 8
Omgeving 10
Lisamet jonge kinderen

Fantastisch!

88
Bezocht: Zaterdag 11 oktober 2025
Geschreven: 13 oktober 2025

Mooi, interessant en met zorg ingericht park. Vriendelijk personeel. De kleinschaligheid is ook heel prettig. En voor de kinderen een fantasievolle speeltuin.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 8
Service 8
Hygiëne 8
Omgeving 8
Riny Walta met vrienden

Prachtig

10
Bezocht: 11-10-2025
Geschreven: 12 oktober 2025

Een heel bijzonder dierenpark tussen een weids landschap.

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Mariamet jonge kinderen

Verassend

10
Bezocht: September 2025
Geschreven: 22 september 2025

Je ziet letterlijk de andere kant van de wereld. Het geeft een kijkje in Indonesië, in hun cultuur maar de fauna.

Prijs/kwaliteit 7
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 6
Anita van der Westmet partner

Indonesië in een mooi dierenpark tentoongesteld

10
Bezocht: September
Geschreven: 22 september 2025

Super mooie kleinschalige dierentuin specifiek gericht op Indonesië

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Anne van der West met partner

Geweldige ervaring!

99
Bezocht: September
Geschreven: 13 september 2025

Ontzettend leuk, kleinschalig Dierenpark met dieren die je niet overal ziet

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 9
Service 9
Hygiëne 8
Omgeving 10
Jenna van Raak gezin

Of je even in klein Indonesië bent

10
Bezocht: September
Geschreven: 7 september 2025

Mooi park. Dieren kijken, lekker eten en op speciale dagen een mooie Indonesische dans. Of je even in klein Indonesië bent ?

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Anna Louise Hoffmann met jonge kinderen

Indonesische sfeer proeven

99
Bezocht: 6 september 2025
Geschreven: 7 september 2025

De sfeer van Indonesië maar dan dichtbij. Fijne tuin, lekker eten, leuke items. Dat scheelt heel veel uren vliegen.

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 9
Service 9
Hygiëne 9
Omgeving 9
Joleen met partner

Geweldig

10
Bezocht: 3 september 2025
Geschreven: 4 september 2025

Kleinschalig maar met grootse op- en inzet. Indonesië staat gekleurd op de kaart.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Joke en Jan met partner

Superrrrrr

88
Bezocht: 30 augustus 2025
Geschreven: 30 augustus 2025

De dieren waren goed te zien allemaal, heel dichtbij

Prijs/kwaliteit 5
Personeel 8
Service 8
Hygiëne 8
Omgeving 8
Aranka gezin

Fantastische hidden gem

88
Bezocht: 29 augustus 2025
Geschreven: 29 augustus 2025

Leuk park met veel mooie dieren. Sommige dieren hadden wat naar mijn mening iets meer leefruimte nodig, maar zagen er goed uit verzorgd uit!

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 9
Omgeving 8
S. Bakkermet partner

Klein maar groots

10
Bezocht: 27-8-2025
Geschreven: 28 augustus 2025

Erg leuk dierenpark. Klein van opzet, maar erg leuk ingericht. Geordend en informatief. Voor groot en klein.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Jolanda met partner

Uniek

99
Bezocht: 26 augustus 2025
Geschreven: 27 augustus 2025

Het was sfeervol. Wii hebben gen oten van de bijzondere gemoedelijke sfeer. Het zeer vriendelijke personeel leverd hiertoe een belangrijke bijhdrage.

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 8
Omgeving 10
Atze Gerrit Stokermet partner

uniek!

10
Bezocht: 13 augustus
Geschreven: 26 augustus 2025

Heel bijzonder park. Je waant je echt in Indonesie

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 9
Omgeving 9
Lisagezin

Verrassend mooi

10
Bezocht: Juli 2025
Geschreven: 26 augustus 2025

Op een onverwachte locatie zo’n knus, gezellig, vrolijk plekje. Je waant je in Indonesië qua sfeer en geluiden. Alle leeftijden kunnen daar genieten.

Prijs/kwaliteit
Personeel 9
Service 9
Hygiëne 9
Omgeving 9
B de Boermet jonge kinderen

Super leuk

10
Bezocht: 17-08-2025
Geschreven: 17 augustus 2025

Leuke mensen leuke dieren hele leuke omgeving. Leuk voor een dagje weg. Moet je echt een keer langs gaan.

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 9
Service 9
Hygiëne 9
Omgeving 10
Sgezin

Super leuk!!!

10
Bezocht: 17-08-2025
Geschreven: 17 augustus 2025

Leuke mensen en leuke dieren een hele mooie omgeving. Hier moet je langs gaan. Leuk dagje weg met gezin

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 9
Service 9
Hygiëne 9
Omgeving 10
Sgezin

Super interessant

10
Bezocht: 12 augustus 2025
Geschreven: 13 augustus 2025

Heel interessant, kleinschalig maar toch veel. Als je van vogels houdt is het helemaal leuk.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Schoumansmet oudere kinderen

Bijzonder

88
Bezocht: Augustus 2025
Geschreven: 9 augustus 2025

Bijzondere mooie vogels en katachtigen. Lekkere hapjes echt zoals ze het in Indonesië bereiden.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.met vrienden

Verzorgd en authentiek!

10
Bezocht: Augustus 2025
Geschreven: 9 augustus 2025

Lieve mensen, authentieke Java-sfeer, zelfs aan de kleinste kinderen is gedacht.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Willem Sminkmet jonge kinderen

Gezellig!

10
Bezocht: 8 augustus 2025
Geschreven: 8 augustus 2025

Leuk kleinschalig park met lekker Indonesisch eten

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Daniellemet een groep

Heerlijk en knus

10
Bezocht: 08-08-2025
Geschreven: 8 augustus 2025

Het is een heerlijk kleinschalige dierentuin met genoeg variatie in verblijven. De Indonesische sfeer is goed neergezet en je kunt heerlijk genieten van culturele lekkernijen. Voor kinderen is er speelgelegenheid en kunnen ze zich verwonderen bij mooie dierenverblijven. Echt een aanrader!

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Michelle van Houwelingen-Schmelew met jonge kinderen

Klein maar fijn

88
Bezocht: 18-08-2025
Geschreven: 8 augustus 2025

Leuke interactie met cultuur en natuur behoud. De kinderen vonden het geweldig.

Prijs/kwaliteit 5
Personeel 10
Service 8
Hygiëne 8
Omgeving 9
Bas van Akenmet jonge kinderen

Je kijkt je ogen uit!

10
Bezocht: 6 augustus
Geschreven: 6 augustus 2025

Veel interessante dieren die je niet vaak ziet, heel natuurlijk, heerlijk eten (vooral het ijs)

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Mariëllegezin

Relaxed

10
Bezocht: Augustus
Geschreven: 5 augustus 2025

Kleinschalig. Dicht bij de dieren. Leuk voor kinderen. Lekker eten.

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 10
Service 8
Hygiëne 10
Omgeving 10
Erikmet jonge kinderen

Fantastisch

99
Bezocht: 4 augustus
Geschreven: 4 augustus 2025

Hier kan je Indonesië in het klein beleven, elk jaar is er wel iets veranderd, dan zijn er weer meer dieren die in het wild in Indonesië leven. Ook is het leuk om als je Indonesische roots hebt te meer leren over je afkomst. Kortom: een leuk uitje voor jong en oud

Prijs/kwaliteit 4
Personeel 8
Service 8
Hygiëne 7
Omgeving 8
Rosalie van der veen gezin

Indonesië heel dichtbij

99
Bezocht: 4-8-2024
Geschreven: 4 augustus 2025

Kleinschalig je hebt alle tijd om alles te bekijken en je loopt soms tussen de dieren.

Prijs/kwaliteit 7
Personeel 8
Service 8
Hygiëne 7
Omgeving 7
Jaapgezin

Buitengewoon verrassend

10
Bezocht: 31.07.2025
Geschreven: 31 juli 2025

Veel groter en mooier dan in eerste instantie gedacht. Je waant je echt weer in Indonesië, zeer knap gedaan, oog voor details, goed verzorgd, aardig personeel en een mooie diversiteit aan dieren. Helaas kwamen we pas rond half 2 aan, want we hebben nog geen eens de tijd gehad om de grote speeltuin te verkennen.

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 9
Omgeving
Sebastiaanmet jonge kinderen

One of a kind

10
Bezocht: 26-07-25
Geschreven: 30 juli 2025

Onze 2e keer hier. Het park is niet groot maar superleuk opgezet. Vriendelijk personeel en wij krijgen altijd heimwee naar Indonesië hierdoor. Want ons betreft 1 van de meest unieke dierentuinen, de hele beleving hier is uniek! En heerlijk gegeten ook!

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Chantal Vissermet vrienden

Vakantie gevoel

99
Bezocht: 28-7-2025
Geschreven: 28 juli 2025

Leuk park, echte Indonesische sfeer en vakantie gevoel.

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 10
Service 8
Hygiëne 9
Omgeving 9
Franciska Simonmet partner

Gemoedelijk educatief

10
Bezocht: 22 juli 2025
Geschreven: 24 juli 2025

Fijn bezoek met kleindochter van 7. Gemoedelijke sfeer.

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 9
Omgeving
Frederika Kroesmet jonge kinderen

Sfeervol en familieproof, even in een andere werel

10
Bezocht: 23-07-2025
Geschreven: 23 juli 2025

Op de meest onverwachte plek een prachtig park waar heel veel liefde en hartstocht in zit! Leuk voor alle leeftijden, van 0 tot 100+.

Prijs/kwaliteit 7
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 8
Omgeving 7
Benicegezin

Héél mooi!

10
Bezocht: 20-7-2025
Geschreven: 20 juli 2025

Prachtige omgeving. Het komt allemaal helemaal tot zijn recht

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 9
Service 8
Hygiëne 8
Omgeving 8
Marie Christine Berkman Koelemijmet vrienden

Klein maar fijn

10
Bezocht: 19 juli 2025
Geschreven: 20 juli 2025

Gezellig, klein en goed onderhouden. Het eten is een aanrader.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Joke Groothuis met vrienden

Geweldig

10
Bezocht: 17-07-2025
Geschreven: 18 juli 2025

Leuk kleinschalig park met veel persoonlijke aandacht

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Sophie Kolkmanmet partner

Fantastisch

10
Bezocht: 18-07
Geschreven: 18 juli 2025

Ja super fantastisch geweldig super leuk gewoon……………….

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Matsmet opa en oma

Kneuterig

10
Bezocht: 16 juli
Geschreven: 18 juli 2025

Gemoedelijk en kneuterig parkje met prachtige vogelsoorten , Indonesische spulletjes en eten

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 8
Service 10
Hygiëne 8
Omgeving 8
Mayamet vrienden

Leuk!!

4444
Bezocht: 16 juli
Geschreven: 16 juli 2025

Erg leuk dierenpark waar je zowel als kind als volwassenen wel wat uurtjes kan vertoeven Dieren die je nog mag voeden via een apparaat waar dan 50 of 20 cent in gaat En een geweldige poppen theater met als slot een leuk terras voor een kleine versnapering

Prijs/kwaliteit 4
Personeel 4
Service 4
Hygiëne 4
Omgeving 4
Haakmet partner

Super inspirerend en rustgevende plek

10
Bezocht: 14-07-2025
Geschreven: 16 juli 2025

Met onze dochter een hele leuke ochtend gehad, mooi en creatief vormgegeven plek. Rustgevend en informatief. Mooie dieren, verblijven en heerlijk eten

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 6
Anouk gezin

sfeer

10
Bezocht: 12-7-2025
Geschreven: 14 juli 2025

Klein maar groot genoeg om een paar uurtjes door te brengen en de Indonesische sfeer te proeven.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 9
Hygiëne 9
Omgeving 10
Atzemet oudere kinderen

Mooie dierentuin met bijzondere dieren.

10
Bezocht: 14 juli 2025
Geschreven: 14 juli 2025

Prachtige dierentuin vlakbij Friesland ? Veel soorten vogels die veelal in Indonesië leven. Super leuk ook dat je voor 50 cent veel verschillende dieren mag voeren. Speeltuin voor de kinderen waar ze zelf creatief kunnen zijn.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Eveline met oudere kinderen

Heerlijk!

10
Bezocht: 12 juli 2025
Geschreven: 14 juli 2025

Een mooi verzorgd park, je proeft letterlijk in Indonesie. Het eten is er goed, gemoedelijk, leuk om mensen te ontmoeten en een praatje te maken over waar je roots vandaan komen. Wij komen er zeker 1x per jaar.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Clementine Wijnveenmet partner

Mooi dierenpark.

10
Bezocht: 12 juli 2025
Geschreven: 13 juli 2025

Mooi park, lekker eten, leuke winkels, mooi terras. Gemoedelijk en niet mega groot

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Monikagezin

Fantastisch

10
Bezocht: 12 juli 2025
Geschreven: 13 juli 2025

Superleuk dierenpark, je waant je echt even in de jungle!

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Ericamet partner

Genieten van de Indo cultuur

10
Bezocht: 8-72025
Geschreven: 8 juli 2025

Juist de eenvoud maakt het zo leuk, niet voorgekauwde animatie pret.

Prijs/kwaliteit 6
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 6
irene roestmet vrienden

Verrassend

10
Bezocht: 4 juli 2025
Geschreven: 8 juli 2025

De rust en kleinschaligheid nodigen uit om met aandacht rond te kijken en pas verder te gaan als je alle vogeltjes hebt gevonden. Er zijn leuke activiteiten voor kinderen: vissen, verkleden, schaduwspel, mooie speeltuin. We hadden van tevoren niet gedacht dat we er zo veel tijd door konden brengen.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Bernard Kemperman gezin

Oosters paradijs!

10
Bezocht: 24 juni 2025
Geschreven: 7 juli 2025

Prachtig en inspirerend park met veel Indonesische vogels en een Balinese tempel. Een echte warung met terras en heerlijke Indonesische snacks. Je waant je even op vakantie in Indonesië.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Marian Nijsenmet partner

Mooi, kleinschalig en leerzaam.

88
Bezocht: 06-07-2025
Geschreven: 6 juli 2025

Voor mij is het ietsje te klein, maar dat komt omdat ik er geen genoeg van kan krijgen! Fijne sfeer en niet al te druk! Erg leuk voor kinderen, onder andere omdat het geen lange stukken lopen is. En hier zijn net weer andere dieren te zien dan in andere dierenparken.

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 9
Service 9
Hygiëne 7
Omgeving 7
Esthergezin

Mini Indonesië

88
Bezocht: Juli
Geschreven: 5 juli 2025

Hele leuk voor met kleine kinderen. Mooie authentieke details, dieren, planten eten en muziek. Echt een aanrader.

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 8
Service 8
Hygiëne 8
Omgeving 8
Petra met jonge kinderen

Intiem, sfeervol en uniek!

10
Bezocht: 5 juli 2025
Geschreven: 5 juli 2025

Bij binnenkomst kreeg je gelijk een indonesische sfeer. We zagen verschillende dieren die ons echt het gevoel gaven alsof we in hun orginele habitat aan het rondlopen waren. Ook de kleding die je zelfs kon kopen was heel leuk om te zien!

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Anita Vijzelaargezin

Een stukje Indonesië in Nederland

10
Bezocht: 16 juni
Geschreven: 5 juli 2025

Je waant je echt in Indonesië, een hele ervaring. Ik zou zeker een maaltijd nemen in het restaurant, hier proef je de smaak van Indonesië.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Anjaalleenreizend

Mooie kleine dierenpark voor jong en oud

10
Bezocht: Vrijdag 4 juli 2025
Geschreven: 4 juli 2025

Een fantastisch kleine dierenpark, waar het gemoedelijk is waar je direct thuis voelt. Een mooi restaurant met heerlijke kleine hapjes voor ieder wat wils,en een klein winkeltje.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 9
Omgeving 10
Richard en Jeanet met partner

Zeer persoonlijk

10
Bezocht: 07-06-2025
Geschreven: 4 juli 2025

Het is een erg leuk parkje met heel veel zorg onderhouden. Het personeel weet van alle dieren wel iets te vertellen. Daarnaast is de aankleding ook erg mooi hoewel sommige dingen wel een update kunnen gebruiken.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Omarmet een groep

Anders en verassend

10
Bezocht: Juli
Geschreven: 3 juli 2025

Heerlijk uitje waarbij kleinschaligheid een kracht is. Vergeet naderhand het restaurant niet wat juist onderdeel is van de belevenis. Zelf gemaakte hapjes die heerlijk smaken

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Guidomet jonge kinderen

Genoten

10
Bezocht: 01.07.25
Geschreven: 3 juli 2025

Mooi verzorgde dieren en park. Omgeving geeft je een relaxed gevoel. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10

Heel erg knus

10
Bezocht: Juli
Geschreven: 3 juli 2025

Een knus en bijzondere plek! Je waant je echt even ergens anders… Ik heb een heerlijk kopje koffie gehad op het terras terwijl de kinderen een puzzel doen. (Ook kan je Indonesiëse snacks bestellen.) Erg leuk!!

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 8
Omgeving 9
N. Kempermet jonge kinderen

heel gezellig

10
Bezocht: 29 06
Geschreven: 2 juli 2025

ontzettend gezellig park leuk voor kinderen en ouderen.

Prijs/kwaliteit 7
Personeel 7
Service 7
Hygiëne 7
Omgeving 6
N.Smithmet vrienden

Fantastisch

10
Bezocht: 11:00 uur
Geschreven: 2 juli 2025

Ontzettend mooi opgezet. Dieren en er lijven allemaal goed verzorgd en schoon. Leuk restaurant, ook allemaal keurig verzorgd en lekker eten. Al met al een hele fijne dag gehad!

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
I. met vrienden

Fantastisch!

10
Bezocht: 28-062025
Geschreven: 29 juni 2025

Heel verzorgd, leuke culturele evenementen en workshops en lekker eten. Indonesië in Overijssel!

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 9
Service 9
Hygiëne 9
Omgeving 10
Josselien Verhoeve met partner

Geweldig, alsof je even helemaal weg bent uit Nede

99
Bezocht: Juni 2025
Geschreven: 28 juni 2025

Mooie sfeer, goed eten, prachtige verblijven die opgaan in de natuur, fijne medewerkers en een superleuk winkeltje. Geschikt voor een grote groep rolstoelers, geschikt voor kleine kinderen en geschikt voor alles wat daar tussenin in. Geweldig!

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Marja Koster met een groep

Indonesië dichtbij huis

99
Bezocht: 25 juni 2025
Geschreven: 27 juni 2025

Heerlijk vertoeven je waant je elders. Het park is in de 20 jaar uitgebreid. Lekkere Indonesische hapjes. Leuk door het park lopen en genieten van de verscheidenheid aan dieren.

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 9
Service 9
Hygiëne 9
Omgeving 9
K. Spaansmet vrienden

Bijzonder

99
Bezocht: 25 juni 2025
Geschreven: 25 juni 2025

Netjes aangelegd, knus en overzichtelijk helemaal in Indonesische sferen. Leuk met de vogelspotkaart voor kinderen!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Elsbethmet jonge kinderen

Top verbazend

10
Bezocht: 24-6-2025
Geschreven: 24 juni 2025

Ik als dierentuin fanaat was verbaasd over de rariteiten in dieren voor zo’n parkje de hele Indonesische vibe erom heen ook hartstikke leuk

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.gezin

Gezellig

10
Bezocht: 21 juni 2025
Geschreven: 21 juni 2025

Wij vinden dit een leuk park om zo even langs te gaan, mooie vogels en diertjes, zeker kaketoe Daan!

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Rilana met partner

Kleinschalig, mooi aangelegd!

88
Bezocht: 21 juni 2025
Geschreven: 21 juni 2025

Geen verwachting, maar was erg mooi met de Flora en Fauna Kon van de buitenkant niet wat ik kon verwachten... Tip duidelijker en meer aanwijzingen dat Taman Indonesia daar zit, ik had er maar zo langs kunnen rijden, zonder het te weten!

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Stoelwindermet partner

Fantastisch

10
Bezocht: 18 6
Geschreven: 19 juni 2025

Mooi opgezet zeer mooi dierenpark duidelijk beschreven

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Fielemon met partner

Hartstikke leuk

99
Bezocht: 16062025
Geschreven: 18 juni 2025

Leuk kleinschalig dierenpark met een aantal bijzondere Indonische dieren. Verder goed en lekker Indonesisch eten.

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 8
Service 9
Hygiëne 8
Omgeving 8
George Dijksmanmet partner

Authentiek

777
Bezocht: 18-06 2025
Geschreven: 18 juni 2025

Mooi dierentuintje om even doorheen te lopen. Veel vogels en kleine zoogdieren uit zuidoost Azië. Ze hebben prachtige authentieke spullen uit Indonesië, je kan er ook heerlijke gerechten eten.

Prijs/kwaliteit 7
Personeel 9
Service 9
Hygiëne 8
Omgeving 9
Molgezin

Leuke dieren en lekker eten .

10
Bezocht: 15 juni
Geschreven: 17 juni 2025

Leuk om eens andere dieren te zien sommige van heel dichtbij . Als Indo voel je je meteen thuis en kom je makkelijk in gesprek met anderen . Ben hier vaker geweest en vind het elke keer weer heel leuk...

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Charles Kemper met vrienden

Leuke sfeer

10
Bezocht: 15-6
Geschreven: 16 juni 2025

Erg leuk uitje gehad tijdens de Pasar Sateh. Je loopt door het vogenverblijf, tussen de bamboe, op de achtergrond de band die indische muziek speelt en de sateh die je ruikt. Vooral erg leuk te bezoeken wanneer er een evenement is. De kinderen vonden het echt fantastisch.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Mascha met jonge kinderen

Super

99
Bezocht: 15-06-2025
Geschreven: 16 juni 2025

Hele fijne indo sfeer en mooi gevarieerd aanbod van Aziatische kleine dieren. Heerlijk Indonesisch eten.

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 9
Service 9
Hygiëne 8
Omgeving 9
Jaapmet partner

Prima

88
Bezocht: 2025
Geschreven: 14 juni 2025

Kleinschalig en fijn opgezet. Geen 10 sterren omdat vakantie krachten niet altijd de juiste sfeer weten over te brengen, er wat meer over cultureel historische achtergronden van de daar mooie voorwerpen en gebouwen verteld en geschreven mag worden en bepaalde dierenverblijven (lichtelijk en dier-)vriendelijker opgewaardeerd mogen worden. Kortom fijn en mensvriendelijk park, dat je echt de Indonesische sfeer laat proeven. Blij dat er mensen zijn die zo’n initiatief durven opzetten en aanhouden in dit killer wordende land. Heel veel waardering hiervoor en de gepleegde inzet! Absoluut bezoeken waard voor de liefhebber.

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 8
Service 8
Hygiëne 8
Omgeving 8
van Riesenmet partner

Geweldig!

10
Bezocht: 2025
Geschreven: 14 juni 2025

Mooi park, goede sfeer. Alsof je in Indonesië bent.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Edithmet vrienden

Natuur, dieren en cultuur smelten bijzonder mooisa

777
Bezocht: 11 juni 2025
Geschreven: 11 juni 2025

Natuur, dieren en Indonesische cultuur smelten bijzonder mooi samen. Personeel neemt de tijd om toelichting te geven.

Prijs/kwaliteit 7
Personeel 7
Service 7
Hygiëne 7
Omgeving 7
Fam. Koolegezin

Gemoedelijk

777
Bezocht: 7-6-2025
Geschreven: 9 juni 2025

Een relatief klein dierenpark, maar alsnog uren vermaak. Ook leuk dat het een Indonesisch tintje heeft

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Lantingmet een groep

GEWELDIG

10
Bezocht: Regelmatig
Geschreven: 6 juni 2025

Ik kom er al jaren en elk jaar wordt het mooier en leuker ik zie die opbouw en neem mijn petje voor de familie af . Zoiets moois in stand weten te houden en ook de fijne sfeer,heel knap en heel gezellig,fijn dat er zoiets in de buurt is.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Van reijsenmet vrienden

Cool

88
Bezocht: 4 juni
Geschreven: 4 juni 2025

Het is gaaf mooi en cool er zijn allemaal leuke dieren van volgens tot otters.en niet alleen de dieren zijn mooi het eten is ook heel lekker. Er zijn ook hele lieve medewerkers

Prijs/kwaliteit 3
Personeel 7
Service 6
Hygiëne 6
Omgeving 8
Astrid Gortermet opa en oma

Prachtig

10
Bezocht: 27-04-2025
Geschreven: 4 juni 2025

Een bijzondere beleving van klein Indonesië in Nederland. Heerlijke relaxe sfeer, super team en prachtige locatie voor pure ontspanning. Informatief en leerzaam.

Prijs/kwaliteit 7
Personeel 10
Service 9
Hygiëne 9
Omgeving 10
Sandra Meestergezin

Unieke dierentuin

10
Bezocht: Regelmatig
Geschreven: 4 juni 2025

Indonesië in Overijssel. Dit vind men in deze unieke dierentuin. Het is niet groot maar wel geschikt voor alle leeftijden.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 6
Jan hoogkamer alleenreizend

Heel gezellig ee

10
Bezocht: Vaak
Geschreven: 4 juni 2025

Altijd een lief welkom. Heel gezellig park en veel lekker eten en drinken. Altijd wat te doen met de kinderen.

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Edith Huiskesmet jonge kinderen

Verrassend

10
Bezocht: 2024
Geschreven: 3 juni 2025

Op die plek zeer verrassend, leuk en lekker. We komen graag weer. Een pareltje voor een mooi dagje uit! Organiseren leuke events.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Kimmet partner

De moeite waard

10
Bezocht: 3 juni 2025
Geschreven: 3 juni 2025

Vriendelijke ontvangst. Mooi park met vogels. Leuke speeltuin. En heerlijk eten met fijne bediening. Een keer iets authentieks met veel creativiteit gezien.

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 10
Service 9
Hygiëne 10
Omgeving 9
H van der Heijdemet partner

Verrassend en veelzijdig

10
Bezocht: 4 mei 2025
Geschreven: 3 juni 2025

Kleinschalig en toch heel veel te zien. Het is Indonesië in het klein en je proeft echt die sfeer. Prachtige tuin met mooie dieren. En er is zelfs een heel interessante tentoonstelling over inzichten van Indonesische oervolk eren. Lekkere Indonesische hapjes in het eethuis.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 9
Omgeving 10
Greet gezin

Uniek

99
Bezocht: 29 april
Geschreven: 3 juni 2025

Mooi klein park. Bijzondere dieren (vooral vogels). Leuk speelpark. Prachtig dansoptreden. Heerlijk eten.

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 9
Service 9
Hygiëne 8
Omgeving 9
Jannagezin

Heel leuk

10
Bezocht: April
Geschreven: 3 juni 2025

Heel leuk om met de familie heen te gaan of om een familie dag te houden

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Luca Meijermet vrienden

Leuk

10
Bezocht: Zomer 2024
Geschreven: 3 juni 2025

Heel leuk en leerzaam om met de kleinkinderen naar toe te gaan, vooral ook omdat hun overgrootmoeder (mijn moeder) opgegroeid is in Indonesië. Vooral de dieren zijn heel leuk ( niet in andere dierentuinen) en dat ze er dichtbij kunnen zonder hekken, maar ook het Wajongtheater vonden ze geweldig!

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Ineke Vissermet jonge kinderen

Geweldig

99
Bezocht: Verschillend
Geschreven: 3 juni 2025

Iedere keer dat wij komen bij tamar Indonesië zijn we verrast

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 9
Service 9
Hygiëne 9
Omgeving 9
Anton scholtzmet partner

Super leuk!

10
Bezocht: Mei 2025
Geschreven: 3 juni 2025

Speels, leerzaam , lekker buiten en binnen en heerlijke hapjes !! ???

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Mareillealleenreizend

Geweldig

10
Bezocht: 01-06-2025
Geschreven: 3 juni 2025

Leuk dierenpark met leuke dieren en mensen. Afgelopen winter mooie verbouwingen geweest, met het hoogtepunt de Balinese Tempel uiteraard. Leuke evenementen.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Stanlymet partner

Leuk

99
Bezocht: 04-05-25
Geschreven: 3 juni 2025

Leuk uitje in ongedwongen sfeer dat een kijkje richting Indonesië geeft.

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 9
Service 9
Hygiëne 9
Omgeving 9
Gert Jonkermet vrienden

Selamat Batang

10
Bezocht: Jaarlijks meerdere keren
Geschreven: 2 juni 2025

Een stukje Indonesië in Overijsel! Als ik heimwee heb ga ik naar Taman Indonesia. Het ademt hier Indonesië.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Sandra Jacobsmet oudere kinderen

Heel erg leuk!

10
Bezocht: Zomer 2024
Geschreven: 2 juni 2025

De dieren, het kleurrijke park, leuke winkeltje, tentoonstelling en de lekkere hapjes op het fijne terras maken dit tot een heel leuk en gevarieerd uitje!

Prijs/kwaliteit
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
P. De Grootmet vrienden

Warmbloedig met gevoel voor schoonheid en natuur

10
Bezocht: 2025
Geschreven: 2 juni 2025

Naast dat het een leerzame kleine dierentuin is, is het ook een knusse thuiskom-plek voor Indo's en families. Het is een heerlijke plek met steeds weer extra aanbod aan bijvoorbeeld markten, workshops, exposities en met heel veel gevoel voor jong en oud opgebouwd.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
karenmet vrienden

Werelds

99
Bezocht: 27 april
Geschreven: 2 juni 2025

Een interactieve dierentuin met unieke dieren. Een mooie tempel, heerlijk eten, interessante tentoonstellingen en leerzame events.

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 9
Omgeving 10
Miriamgezin

Gezellig

10
Bezocht: 2022 , 2023 en 2024 zijn we er gewe
Geschreven: 2 juni 2025

Het is een klein en leuk dierenpark, gezellig en hele lekkere loempia"s

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Ria van de Steegmet partner

Geweldig.

10
Bezocht: Juni 2024
Geschreven: 2 juni 2025

Heel erg laagdrempelig. Mooie cultuur en lekker makan. En natuurlijk zeer vriendelijke en gastvrije mensen.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 9
Omgeving 9
Paul van Dijkzakelijk

Geweldig en uniek

88
Bezocht: 2015 - 2025
Geschreven: 2 juni 2025

Een dierenpar wat enig is in zijn soort. Volledig ingericht met een Indonesisch thema, van de dieren en de cultuur tot het eten en drinken.

Prijs/kwaliteit 8
Personeel 8
Service 9
Hygiëne 8
Omgeving 7
richardmet jonge kinderen

Bijzonder!

10
Bezocht: mei 2025
Geschreven: 2 juni 2025

Je waant even echt helemaal aan de andere kant van de wereld! Een uniek en sfeervol park, met lekker eten en vriendelijk personeel.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Sarahmet jonge kinderen

Klein maar fijn

10
Bezocht: Weekend
Geschreven: 2 juni 2025

Leuk knus dierenpark met bijzondere vogels en leuke kinderspeeltuin en lekker Indonesisch eten.

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Amet partner

Matig

5555
Bezocht: 07-07-2024
Geschreven: 7 juli 2024

Matig park. Planten/bomen best slecht verzorgd, matig verzorgd en achterstallig onderhoud, veel dode bomen. De vogels zijn leuk om te zien. Behalve de papegaai, die zit alleen! Nergens een partner kunnen ontdekken) er zijn gelukkig wel 2 kakatoes. Maar ook de beermarter is alleen. Heel naar om te zien hoe dit dier eindeloos en gefrustreerd rondjes loopt. En in een boom klimt die afgebakend is. (Terwijl dit dier hoog in een boom wil leven!) Ik begrijp niet dat dit nog toegestaan is met alle strenge dierenwelzijn regels. En alles is heel duur. Ik hoop dan maar dat ze met dat geld het parkje wat pimpen. Dat mag wel

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Elsmet jonge kinderen

Teleurstellend

666
Bezocht: 24 september
Geschreven: 25 september 2023

In een rommelige entourage, welke zeker dringend onderhoud nodig heeft, liepen we een " rondje dierentuin". Genoeg vogels gezien en een enkel ander dier, maar dat is het dan ook. Voldeed niet echt aan de verwachting. De winkel en het eten was wel goed vandaar een mager 6je. .

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Suusmet opa en oma

Bijzonder!

10
Bezocht: 6 juli 2023
Geschreven: 7 juli 2023

Onze verwachting van dit typische en uiterst sfeervolle parkje werd overtroffen. Echt ideaal voor een halve dag, heerlijke Indonesische sfeer, bijzondere vogels en diverse zoogdieren die in Indonesië voorkomen en je dus zelden of niet in reguliere dierentuinen ziet! Overal kun je zitten en observeren, volop schaduw door bamboe en andere vegetatie Talloze Indonesische relikwieën kom je overal binnen en buiten tegen. Alles samen zorgt voor een unieke en rustgevende sfeer met vriendelijk personeel Bewonderingswaardig is ook dat alles beheerd en gedreven wordt door familie Zelfs de oprichter die met pensioen is helpt nog mee, zoon en dochter werken als eigenaar ook continue mee. Alles hier ademt de liefde en zorg uit waarmee dit verrassende parkje opgezet is en nog steeds geëxploiteerd wordt! 100% aan te bevelen voor iedereen die graag een dagdeel in een unieke en sfeervolle omgeving wil doorbrengen en waar meer dan genoeg te zien valt. Jauh di mata, debat di hati. (ver uit het oog, dicht bij het hart)

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Rob Gerritsenmet partner

7

777
Bezocht: april 2023
Geschreven: 16 mei 2023

Leuk klein dierenparkje De negatieve beoordelingen begrijp ik niet zo goed .Ja het is klein en je kunt je er niet een hele dag vermaken en nee er zijn geen achtbanen.Een rit van vele uren is het niet waard maar als je in de buurt woont of op vakantie bent zou je zeker een bezoek kunnen overwegen.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
corindamet jonge kinderen

Bewonderenswaardig

10
Bezocht: 13-03-2022
Geschreven: 26 april 2022

Loop door Indonesië in Nederland. Het park is ingericht zodat het lijkt of je door Indonesië loopt. De attributen, de huisjes en de dieren zijn erg leuk. Mooi en schoon park midden tussen de weilanden. Binnen is een specerijen tuin, heerlijk om tot rust te komen. Kleinschalig opgezet maar daar merk je weinig van. Vriendelijk personeel. Lekkere hapjes.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Corienmet partner

Tegenvallend

33333
Bezocht: 15 september 2021
Geschreven: 15 september 2021

Het parkje is heel klein de dieren wel leuk, maar wel in kleine kooien. Weinig keus om wat te eten wat heel zonde is want de Indonesische keuken heeft zo veel te bieden. Het lijkt een beetje vergane glorie, niet veel gezelligs aan.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
I. Breedveldmet partner

Zielig

11111
Bezocht: 20 juli 2021
Geschreven: 21 juli 2021

De dieren zien er depressief uit! En leven in te kleine hokken! Het is heel erg klein.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Saskiamet partner

Uitstekend

99
Bezocht: Weet ik niet meer
Geschreven: 4 januari 2021

Heerlijke kleinschalige dierentuin, met heerlijke indonesische hapjes

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Erwinmet partner

Alsof ik me in Indonesië waan

10
Bezocht: 11 september 2020
Geschreven: 4 januari 2021

Gezellige, gemoedelijke sfeer met mooie flora en fauna. Je waant je in Indonesië

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
DANNY met partner

Verrassend boeiend

99
Bezocht: 9 juni 2020
Geschreven: 10 juni 2020

Als bezoeker wordt je bijzonder gastvrij ontvangen. De winkel heeft een verrassend mooi assortiment artikelen uit Indonesië en het dierenpark(je), met onder meer kleurrijke vogels en katachtigen uit het eilandenrijk, is heel boeiend, mede door de heldere informatiebordjes. Dit was ons eerste bezoek aan Taman Indonesia en we zijn we nog lang niet uitgekeken.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Hans van den Boschmet partner

Verrassend

99
Bezocht: 21-4-2019
Geschreven: 21 april 2019

Verrassend leuke dierentuin in Indonesische sfeer, goede uitleg door vriendelijk personeel en voor jong en oud interessant.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Jan Smeekensgezin

Erg leuk uitje!

10
Bezocht: 19 juni 2018
Geschreven: 19 juni 2018

Gezellig, Exotisch en pittoresk dierentuintje. Veel Interessante voorwerpen uit Indonesië! Lekker eten en leuk personeel!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Levi alleenreizend

In de maand oktober raad ik af om deze dierenpark

5555
Bezocht: zaterdag 01-10-2016, mijn vrie
Geschreven: 2 oktober 2016

1. Niet de moeite waard voor zo'n hele lange afstand vanuit DenHaag, vriendelijke prijs voor 65+ 2. Niets te beleven..op de kleine exotische Asiatise diertjes na! 3. Het restaurant met een karige menu ( slechts 1 warme maaltijd ) is niet smakelijk bereidt en nog prijzig ook!! 4. De Indische snacks is verbasterd...geen echte Indonesische Loempia's lemper etc. 5. Alle lof voor de gids van dierenverzorger..gaf uitgebreid uitleg over de diertjes en laat de gasten meedenken ( interactief ). Bravo! dierenverzorger!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
MD-JKmet partner

Review

5555
Bezocht: 12-7-2016
Geschreven: 12 juli 2016

Het is mooi opgebouwd en wel leuke diertjes maar voor deze prijs viel het tegen! In een half uurtje heb je het gezien. Geen rijdende tuktuk gezien, personeel zegt geen boe of bah en had ik al gezegd .. Klein!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Sarahmet jonge kinderen

ezellig

10
Bezocht: 27 april 2014
Geschreven: 28 april 2014

Het was heel leuk:) Het is goed om een band op te bouwen met iemand.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
maartje boergezin

Sfeervol parkje

88
Bezocht: 19-5-2013
Geschreven: 19 mei 2013

Erg sfeervol dierenparkje. De combinatie van de bijzondere dieren/vele soorten vogels met mooie beplanting en vele indonesche snuisterijen en meubels maakt de sfeer erg leuk.Ook de loepia was heerlijk. Wel erg klein voor toch een behoorlijke prijs. Na 2 uur (In deze tijd 2x op ons gemak het park door geweest, loempia gegeten en wat gedronken, kids in de speeltuin geweest en beiden geschminkt) weer richting huis vertrokken. Kortom aanrader voor een kort bezoek. Wel een behoorlijke entreeprijs voor het kleine parkje!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Dijkstramet jonge kinderen

Review

10
Bezocht: 4 en 5 juli
Geschreven: 20 augustus 2012

Fantastisch! Het park,de dieren en de mensen;geweldig! De hele sfeer,de loempia's!!!! We hebben genoten,mijn grote vriend en ik! Heel hartelijk dank voor de gastvrijheid!Terima kassi! ;)

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Corrymet partner

Redelijk

666
Bezocht: 29 juli 2012
Geschreven: 30 juni 2012

Leuk maar te klein dierenpark. Niet veel sfeer doordeweek, misschien weekend beter.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
AvBgezin

tropisch

99
Bezocht: 6 July 2009
Geschreven: 27 mei 2011

Een 9 omdat wij ons waanden in de tropen/jungle. Veel bamboe etc. met veel dieren. Wij zijn hier als gezin geweest, maar willen graag nog eens.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Marianne van der Heide-Schelhaasmet jonge kinderen

Review

777
Bezocht: 15-07-2010
Geschreven: 16 juli 2010

We zijn een stel zonder kinderen en kwamen uit Brabant speciaal voor Taman Indonesia. We hebben genoten van de diversiteit van vogels en de omschrijvingen erbij. De "Pasar" was wat klein, maar wellicht is er in het weekend meer te doen. Wij vonden het zeker een leuke ervaring, maar om er 2 uur voor de rijden toch echt te klein. We hebben ons 1,5 uur weten te vermaken. Maar mocht je in de buurt zijn, is een bezoek aan Taman Indonesia meer dan de moeite waard! (tip: bij diverse VVV kantoren in de buurt kan je kortingskaartjes halen, kwamen wij helaas te laat achter)

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Janssen

Review

10
Bezocht: augustus 2009
Geschreven: 23 februari 2010

Vorig jaar zomer zijn wij met ons gezin (Man, vrouw, dochter van 11 en zoon van 6) naar dit dierenpark geweest. Het was een oase van rust. Onze kinderen waren net zo ontzettend enthousiast als wij over dit prachtige park met tropische dieren en overal zithoekjes van bamboe, Indonesische instrumenten waar soms even op gespeeld werd door een medewerker van het park. Ook onze kinderen mochten een instrument bespelen. Ook was er een gebouw waar kinderen overdekt konden spelen en zich in traditioneel jafaanse/indonesische kleding konden omkleden. Alles mocht, alles kon. Normaal zouden kinderen daar totaal van 'ontsporen'. Maar de sfeer van dit park is zo relaxed, zo rustig en vredig dat het aanvoeld als een warme deken die over je schouders gelegd wordt. Alsof de makers van het park een ieder welkom heten en zeggen: "Komt u gerust binnen. Daar staan pantoffels, hier is een vest, wilt u wat te drinken?." Wat betreft dat drinken, er is een verbouwde boerderij waarin een soort pasar malam in gemaakt is. Niet eentje dat commercieel opgezet is. Nee eentje waar je rustig kunt rondlopen, rustig aan een tafeltje kunt zitten en waar je wat indonesich/jafaans te eten en drinken kunt kopen. Alles tegen redelijke prijzen. Je kunt in 1 1/2 uur door dit park lopen. Wij zijn er bijna een dag gebleven, zo ontspannend is dit park. We gaan er puur voor de rust en uiteraard de prachtige dieren en de sfeer zeker nog een keer heen.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Taman Indonesia

Review

99
Bezocht: agustus 2009
Geschreven: 15 november 2009

Leuke dierentuin het lijkt wel of je in Indonesie bent.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

88
Bezocht: 16-06-2009
Geschreven: 18 juli 2009

Erg mooi park! Als je binnenkomt waan je je helemaal in indonesie. Wij hadden die dag ook nog erg mooi weer en dat maakte het plaatje dan ook wel helemaal compleet. Mooie vogels, mooie watertjes, mooie atributen, gewoon een mooi park.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Natasja Rikken

Review

99
Bezocht: 2-5-2009
Geschreven: 29 mei 2009

Heel leuk klein dierenpark. Goed te bereiken met de auto. Heel veel mooi gekleurde vogels en andere beesten. Paden zijn goed te belopen en ook met de rolstoel is het goed te doen. De indische hapjes zijn erg lekker en zijn aan te bevelen. Ook de exotische drankjes die daar verkrijgbaar zijn zijn erg lekker. Je kunt lekker binnen zitten of buiten. Echt een aanrader om een keer naar toe te gaan.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Joost Konijn

Review

5555
Bezocht: eind-ok-ob 00:00:00
Geschreven: 7 december 2008

Erg hoog knutselgehalte. We waren er ivm de oktober kindermaand. Er zou een leuke workshop voor kinderen zijn om zelf instrumenten te maken en daarna zou er een demo zijn. Niets was er van waar! We konden zelf wat maken van de weinige materialen die voorhanden waren. Er lag wel een instructieboek maar alle materialen die daarvoor benodigd worden waren er niet.. Verder wel veel verschillende dieren maar echt een hoog knutselgehalte!!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
taman indonesia - thema dierenpark kallenkote

Review

88
Bezocht: 15 oktober 2008
Geschreven: 9 november 2008

Rijdend door Drente zien we een bord met pijl 'Taman Indonesia. Dat is leuk, geboren en getogen op Java is mijn belangstelling direct gewekt. We rijden er heen en vinden een grote boerderij vol met de leukste Indonesische snuisterijen, stoffen, kleren, boeken en lekkernijen. Na de stortbui met hagel verkennen we de tuin. Prachtig! Dieren die ik in lang niet had gezien, zoals de loeak die de rijpste en beste koffiebonen uitzoekt, opeet en weer uitpoept. En van die koffiebonen maak je dan de meest exquise koffie! Als jongetje gedaan voor een lieve tante die er toch niet zo van gecharmeerd was! Schitterende aziatische katachtigen, zoals de Bengaalse tijgerkat; en dan al die vogels in hun mooie volières, erg, erg leuk. We hebben genoten! Hartelijk bedankt! Joop en Annemarie magermans

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
J.J.Magermans

Review

99
Bezocht: 24 juni 2007
Geschreven: 28 juni 2008

Een heel mooi dierenpark waar je in alle rust kunt rondkijken. Een winkel met restaurant helemaal indisch. Geweldig. Daarnaast kun je je verkleden en er is een klein speeltuintje. We hebben ons prima vermaakt en gaan zeer zeker weer heen. Groetjes Carla

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Carla Visser

Review

000000
Bezocht:
Geschreven: 7 september 2006

Taman Indonesia is een geweldig park! Het heeft een gezellige sfeer en er zijn vele mooie dieren te zien. Aan alle details is gedacht. Een echte aanrader!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Robbert en Anita