Beoordelingen Pannenkoekenhuis In den Gloeiende Gerrit

Filter op gezelschap:

Onder gemiddeld

5555
Bezocht: 16 september 2024
Geschreven: 18 september 2024

Afgelopen zondag wilden we onze gasten uit het buitenland verrassen met heerlijke Nederlandse pannekoeken. We hadden vantevoren gereserveerd en waren netjes op tijd. We werden niet hartelijk welkom geheten, er was zelfs niemand te zien. Na een minuut of zo kwam de kok en die zei dat we zelf een plaats konden uitkiezen. Er was 1 andere tafel bezet, maar we moesten 15 min wachten voor we drankjes konden bestellen. Daarna weer ruim 15 min voor we eten konden bestellen. Toen weer ruim 30 min voor het eten werd geserveerd. Bediening was niet hartelijk, eerder zakelijk en kort. Een van de 4 pannenkoeken was gewoon niet smakelijk. De deeg van alle 4 waren dun en te 'nat'. Dit is écht niet meer In den Gloeiende Gerrit die we jarenlang gewend waren!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Rinusmet vrienden

Smerig

22222
Bezocht: 12e
Geschreven: 12 juli 2024

Meest smerige hok waar ik gegeten heb. Ontzettend smerig was de ballenbak voor de kids boven. Dochter kwam na 5 minuten er ronduit vervuild uit. Bah " Gerrit"! Zet je personeel aan de schoonmaak!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Pieter gezin

Slechte pannenkoeken

5555
Bezocht: 14 mei
Geschreven: 15 mei 2023

1pannenkoek verbrand /En pannenkoek met shoarma moest je met een lepel eten zo nat van het vocht 2 pannenkoeken

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Hackgezin

Bespaar je geld

4444
Bezocht: 05-09-2020
Geschreven: 21 oktober 2021

Onze ervaring is ronduit slecht. Niet lekker, stond er helemaal blauw van de rook (pannenkoeken bak-rook)

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Henkgezin