Beoordelingen Camping Hengeland

Filter op gezelschap:

Leuke camping

99
Bezocht: Juli 25
Geschreven: 2 augustus 2025

Leuke gezellige no nonsens camping Iedereen is vriendelijk en probeert te helpen waar nodig Personeel en mensen die er helpen proberen altijd wel een oplossing te bedenken .. leuke activiteiten. Gezellig cafe Binnenbad . . Kindvriendelijk Er zijn echt mensen die zeuren over elk klein dingetje Meestal mensen waar zelf van alles aan mankeert ..

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 9
Service 10
Hygiëne 8
Omgeving 10
Johangezin

Slecht

11111
Bezocht: 4-7-2025 met het gezin
Geschreven: 18 juli 2025

Uit pure ellende weggegaan. Directie zoals zij zich noemen zijn aso figuren. Staan je niet normaal ter woord. Zwembad is oud en steeds dicht. Kinderen van de eigenaresse terroriseren het park. Stelen alles wat los en vast zit. De waterpomp is 5x per week kapot hierdoor gaat het water er steeds af. Speeltuin uit het jaar 0. Het lijkt zo leuk vanaf de website maar het is een grote fiasco daar.

Prijs/kwaliteit 1
Personeel 1
Service 1
Hygiëne 1
Omgeving 1
Daisy met oudere kinderen

Tokkie camping

11111
Bezocht: 26-07_2024
Geschreven: 25 september 2024

Let op. Deze review is ongeldig of niet meer actueel, wegens de volgende reden:

Bij DagjeWeg.NL kunnen we niet verifiëren in hoeverre deze informatie correct is. Neem bij zorgen contact op met het team van Camping Hengeland.

Reviews op DagjeWeg.NL moeten aan deze voorwaarden voldoen.


Word zwaar gedeald vechtpartijen illegaal onderhuur.. Verschrikkelijke camping.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Peters met jonge kinderen