Beoordelingen Camping De Kienehoef

Filter op gezelschap:

Review

10
Bezocht: 17 juli 2009
Geschreven: 23 april 2010

het is de leukste camping op de wereld en ik wil er altijd blijven wonen

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

777
Bezocht: 24-10-2008
Geschreven: 18 oktober 2008

op het park bij de kienehoef was het lekker wandelen tussen de herftbladeren, de kinderboerderij was open en we konden de diertjes, lekker knuffelen, de hele omgeving was mooi, we hebben de camping bezocht, die ernaast lag, herinneringen opgehaald van vroeger, we kwammen toen altijd in dit park de Kienehoef

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

88
Bezocht: 2 me- 2-08 00:00:00
Geschreven: 8 mei 2008

Het is tevens een camping/bungalowpark maar daarbij zit een ZEER grote speeltuin die voor iedereen toegangkelijk is. Heel veel div. speelatrakties voor hele kleine kinderen tot grote kinderen. Iedereen mag naar de speeltuin, ook als je niet op de camping zit. Er zit ook nog een kinderboederij bij www.kienehoef.nl

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Wendy vd Eerden