Beoordelingen Bed & Breakfast Het Tegenlicht

Filter op gezelschap:

Review

99
Bezocht: 20-23 november
Geschreven: 23 november 2009

dit is een adres om te onthouden. de mensen zijn ontzettend leuk en aardig, je voelt je thuis in grolloo! de kamers zijn mooi en heel leuk ingericht, de vlierbes is een gezellige kamer. het bed slaapt heerlijk, het ontbijt is geweldig ( service op je kamer), de badkamer uniek en als je van de sauna gebruik wil maken kan dat! al met al, na 3 dagen grolloo kwamen wij uitgerust thuis!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
marjan van der leer