Beoordelingen Recreatiepark Maas en Bos

Filter op gezelschap:

geweldig, top !!!!

99
Bezocht: augustus 2014
Geschreven: 6 april 2015

We hebben een geweldige mooie tijd daar gehad . alles was er keurig het zwembad was erg zuiver de chalet was tip top en veel ruimte er om heen. veel rust op het park en er was veel te doen in de omgeving.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
fam de Grootmet jonge kinderen