Beoordelingen Villapark De Hondsrug

Filter op gezelschap:

Review

99
Bezocht: 27-4-2008
Geschreven: 28 juni 2008

Prachtig hotel, prima uitgebreid ontbijtbuffet, ruime mooiekamers met mogelijkheid tot koffie- en theezetten, minibar, platte loewe breedbeeld tv. Zeer vriendelijk personeel. Sauna,zwembad, stoomcabine en whirlpool bij verblijf in hotel gratis. Onbeperkt gebruik van badhanddoeken. Badslippers mag je zelfs meenemen naar huis.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
W. Hogevonder