Beoordelingen Recreatiecentrum De Breyenburg

Filter op gezelschap:

Zeer slecht, allemaal gebreken welke niet opgelost

11111
Bezocht: April 2026
Geschreven: 28 mei 2026

Je betaalt de volle prijs en de chalets zijn beschimmeld en veel is stuk. Men is niet bereikbaar

Prijs/kwaliteit 1
Personeel 1
Service 9
Hygiëne 1
Omgeving 4
Patriciamet vrienden

Slecht

11111
Bezocht: 01-01-2020
Geschreven: 16 februari 2020

Vaste bewoning. Slecht onderhoud. Receptie nooit open net fort oranje

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Ronaldmet vrienden

spijt !

11111
Bezocht: aug 2019
Geschreven: 27 november 2019

veel ruzie, heel hoog staangeld ! terwijl er totaal niets te doen is en veel vaste bewoning Daar ligt een taak voor de gemeente !! wij zijn eerder vertrokken

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
maaikegezin

Oud , slecht onderhouden camping

11111
Bezocht: 03-08-2019
Geschreven: 8 september 2019

Ziet er armoedig uit allemaal. Zijn wel duur in prijzen. Beloven gouden bergen voor animatie..... uiteindelijk nix te beleven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Katinkamet jonge kinderen

woonwagenkampen zijn mooier en schoner

11111
Bezocht: 11 juli 2018
Geschreven: 25 augustus 2018

Animatie : afgelast Kantine : dicht zwembad : afgekeurd (maar houden het toch open) sanitair : smerig prijs : Te duur

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Dionmet jonge kinderen

nooit aan beginnen.

11111
Bezocht: juli 2018
Geschreven: 23 augustus 2018

Het is een woonwagenkamp geworden. Veel ruzie , plekken niet in orde. Na een dag pas stroom na aandringen. Geen activiteiten

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
wilmamet jonge kinderen

Gezellig

99
Bezocht: 11-5 t/m 27-5
Geschreven: 3 juli 2012

Een hele gezellige camping met altijd wat te doen voor jong en oud. De frietjes zijn een aanrader voor als je even geen zin hebt om te koken. Zeker een plek om vaker naar toe terug te keren !

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
fam. Wermermet jonge kinderen

heerlijke familiecamping met veel gezellige mensen

99
Bezocht: 22 maart
Geschreven: 25 maart 2012

zoals hierboven al gezegd hebben wij heerlijke dagen gehad op deze oerhollandse familiecamping in een fantastisch mooie omgeving met de meest leuke brabantse plaatsjes op fietsafstand. heerlijke tijd gehad

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
van beusekommet jonge kinderen