Zeer slecht, allemaal gebreken welke niet opgelost




1Je betaalt de volle prijs en de chalets zijn beschimmeld en veel is stuk. Men is niet bereikbaar




1Je betaalt de volle prijs en de chalets zijn beschimmeld en veel is stuk. Men is niet bereikbaar




1Vaste bewoning. Slecht onderhoud. Receptie nooit open net fort oranje




1veel ruzie, heel hoog staangeld ! terwijl er totaal niets te doen is en veel vaste bewoning Daar ligt een taak voor de gemeente !! wij zijn eerder vertrokken




1Ziet er armoedig uit allemaal. Zijn wel duur in prijzen. Beloven gouden bergen voor animatie..... uiteindelijk nix te beleven




1Animatie : afgelast Kantine : dicht zwembad : afgekeurd (maar houden het toch open) sanitair : smerig prijs : Te duur




1Het is een woonwagenkamp geworden. Veel ruzie , plekken niet in orde. Na een dag pas stroom na aandringen. Geen activiteiten




9Een hele gezellige camping met altijd wat te doen voor jong en oud. De frietjes zijn een aanrader voor als je even geen zin hebt om te koken. Zeker een plek om vaker naar toe terug te keren !




9zoals hierboven al gezegd hebben wij heerlijke dagen gehad op deze oerhollandse familiecamping in een fantastisch mooie omgeving met de meest leuke brabantse plaatsjes op fietsafstand. heerlijke tijd gehad