Beoordelingen Recreatiepark De Lork

Filter op gezelschap:

scam van Topparken

11111
Bezocht: 5 december 2025
Geschreven: 10 december 2025

Grote puinhoop. Is helemaal geen park voor verhuur. De huidige chaleteigenaren hebben dit al jaren als eigen recreatiepark met hun eigen chalets en die worden nu allemaal eraf gebonjourd. Tenminste, dat proberen ze. Wordt uitgepond door een zetbaas van Topparken. Sommigen zijn al weggepest en daar is het een grote sloopwerf. Wat een mooi parkje was, valt wederom ten prooi aan deze club.

Prijs/kwaliteit 1
Personeel 1
Service 1
Hygiëne 1
Omgeving 1
Willemmet partner