zeer fijne camping.




10Ik geniet echt van mijn verblijf op deze camping. Er is zoveel te doen voor de jongeren, vooral tijdens de zomermaanden met een geweldig recreatieteam en gezellige bingo-avonden in de kantine. Wat me vooral aansprak, was de vrijheid die je hier hebt, zolang je geen overlast veroorzaakt, kan je echt je eigen gang gaan zonder gestoord te worden. De sfeer onder de campinggasten is ook heel vriendelijk en gastvrij. Bovendien zijn de eigenaren van de camping erg meedenkend en behulpzaam, wat het verblijf nog aangenamer maakt."

