Beoordelingen Museum voor Schone Kunsten

Filter op gezelschap:

ongelooflijk mooi!

99
Bezocht: februari
Geschreven: 25 maart 2011

ongelooflijk mooi museum, het gebouw alleen al is een bezoekje waard, de hoge plafonds, de kromme bogen, werkelijk mooi gerestaureerd. De zalen zijn zeer groot, je kunt er toch een aantal uren verdwalen. Ensor en Minne zijn toch wel de absolute toppers.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
piet vandorpe