Beoordelingen Camping Sint Maartenszee

Filter op gezelschap:

Campingbaas niet klant vriendelijk!

4444
Bezocht: Seisoen 2016
Geschreven: 9 oktober 2016

Meerdere mensen mogen niet meer terug komen. Geen klantvriendelijke eigenaar (baas). Jammer want de andere medewerkers zij erg aardig. Wifi signaal lijkt zeer goed te zijn echter verbinding met de server komt niet tot stand. Camping geeft aan hier iets aan te doen, echter het hele seisoen niet of bijna geen internet Ligging is erg goed, spar winkel om de hoek. Restaurant en op 15 min lopen het strand. Auto op de plek dit is niet ideaal bij een plek van 80m2 maar kan niet anders gezien de parkeerruimte bij de camping. Oudere sanitairgebouw kan wat schoner vooral naden tegels en hoogwerk. Paden zijn aan de smalle kant, maar is net te doen.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.met een groep

Slechte camping

4444
Bezocht: 2-7-2013
Geschreven: 19 juli 2013

Ik stond 2 weken op deze camping en waarschijnlijk ook de laatste keer. Het was een mooie omgeving maar onvriendelijke eigenaresse en vies sanitair. Ook vond ik de douches heel erg vies, en daar betaal je dan voor! Ook de gasten zijn onvriendelijk. Allemaal vaste, chagrijnige gasten, die nog geen glimlachje kwijt kunnen. Een pluspunt vond ik de recreatie, de kinderen hebben zich erg vermaakt dankzij de recreatie

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Anita met partner