Uitstekend!




10Dit terras is een plaatje! Heerlijke stop gehad tijdens onze fietstoch! De kaart is uitgebreid en heeft meer opties. Wij gingen voor een smakelijke spek pannenkoek! Prijs-kwaliteit was uitstekend. Wij komen terug!




10Dit terras is een plaatje! Heerlijke stop gehad tijdens onze fietstoch! De kaart is uitgebreid en heeft meer opties. Wij gingen voor een smakelijke spek pannenkoek! Prijs-kwaliteit was uitstekend. Wij komen terug!




10De lekkerste pannenkoek die ik in tijden heb gegeten. Attente en vrolijke bediening. Interieur (zowel buiten: bloementerras) als binnen (nostalgisch hip) is geweldig! Een absolute aanrader in de mooie vechtstreek.




8gezellige inrichting,gastvrij personeel,pannenkoeken heerlijk,goede prijs/kwaliteit-verhouding ( jus`d orange wel erg duur € 3,60 ),mooi terras




7Wij hebben met 3 personen daar gegeten. De pannenkoeken zijn heerlijk en het was er op zomaar een doordeweekse dag erg rustig. Echt een ruime keuze in pannenkoeken. Het enige min-puntje vind ik dat de drankjes wel aan de hoge kant zijn. 2,75 voor een Fristi