Restaurant gerund door niet klant-gerichte pubers




1De ongeïnteresseerdheid bij het personeel druipt er vanaf. Bestek wordt op tafel op een hoop gelegd. Drinken wordt allemaal op de kop van de tafel neergezet, zodat ze snel weer naar achter kunnen lopen om te kletsen met z'n vijven. We verwachten echt geen ster-restaurant ervaring, maar deze toko wordt gerund door een paar pubers welke 0,0 aansturing lijken te krijgen.
Prijs/kwaliteit 6
Personeel 1
Service 1
Hygiëne 1
Omgeving 10