Beoordelingen De Pannenkoe

Filter op gezelschap:

Restaurant gerund door niet klant-gerichte pubers

11111
Bezocht: 1-5-2025
Geschreven: 4 mei 2025

De ongeïnteresseerdheid bij het personeel druipt er vanaf. Bestek wordt op tafel op een hoop gelegd. Drinken wordt allemaal op de kop van de tafel neergezet, zodat ze snel weer naar achter kunnen lopen om te kletsen met z'n vijven. We verwachten echt geen ster-restaurant ervaring, maar deze toko wordt gerund door een paar pubers welke 0,0 aansturing lijken te krijgen.

Prijs/kwaliteit 6
Personeel 1
Service 1
Hygiëne 1
Omgeving 10
Henkgezin

Zeer slecht

11111
Bezocht: 14-05-2017
Geschreven: 16 mei 2017

Anderhalf uur moeten wachten op het eten; erg lang. Lang wachten op drinken. Pannenkoeken te dun en erg karig belegd. Bediening onattent en onvriendelijk. Een deel van het eten waren ze vergeten, eerst bij het voorgerecht, daarna nog een keer bij het hoofdgerecht. Zeer slecht.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Rogiergezin