Beoordelingen Hotel Pannenkoekhuis Vierwegen

Filter op gezelschap:

Review

10
Bezocht: 19-03-2014
Geschreven: 4 april 2014

Een echte aanrader! Onze zoon heeft een melk allergie maar zelfs hij kon een pannenkoek eten! Wij komen zeker nog een keer terug.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Angelagezin

Review

10
Bezocht: 19-11-13
Geschreven: 22 november 2013

Betaalbare lekkere pannenkoeken en leuke speelhoek voor de kinderen

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Manonmet jonge kinderen

Gezellig en heerlijk

10
Bezocht: 1/11/13
Geschreven: 18 november 2013

We hebben heerlijk geslapen in een gezellige hotelkamer bij Hotel Pannenkoekhuis Vierwegen. De pannenkoeken smaakten verrukkelijk en wat een keuze. Ook lekkere broodjes, frietjes, salades, pata's.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Markgezin