Review 8 Bezocht: juli 2009 Geschreven: 31 maart 2010 heel leuk en intressant accordeon museum,zeker omdat ik helemaal gek ben van accordeons!!! Prijs/kwaliteit Personeel Service Hygiëne Omgeving