Beoordelingen Het Accordeon- en Harmonica Museum

Filter op gezelschap:

Review

88
Bezocht: juli 2009
Geschreven: 31 maart 2010

heel leuk en intressant accordeon museum,zeker omdat ik helemaal gek ben van accordeons!!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
f van den abbeelen