Beoordelingen Speelboerderij Pierewiet

Filter op gezelschap:

Leuk

10
Bezocht: Herfstvakantie
Geschreven: 17 oktober 2025

Minigolf en pannenkoeken gegeten met een groep Was gezellig en lekker

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Tessaqmet een groep

Super

10
Bezocht: 22-06-2024
Geschreven: 24 juni 2024

Super leuke dag gehad ,genoeg te doen voor kinderen van 2 tot 12jaar . Vriendelijke medewerkers

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Simone van de heidegezin

Geweldige

10
Bezocht: 23-6-2024
Geschreven: 23 juni 2024

Hele leuke speeltuin, de kinderen hebben genoten en lekker gegeten. Mini golf is ook een aanrader

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Mariska poldergezin

Saai

22222
Bezocht: 3-5-2023
Geschreven: 3 mei 2023

Leuk misschien voor hele jonge kinderen maar mijn dochter van 11 en zoontje van 8 vonden er niets aan. Overal ook nog extra voor betalen. Toen ze wilden midgetgolfen samen werden ze terug gestuurd want er moest een volwassene bij zijn. Alsof ze dat zelf niet konden.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.gezin

Geweldig

10
Bezocht: 13-07-2017
Geschreven: 13 juli 2017

Super leuk! Veel te doen netjes schoon. Is die 5 euro waard

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Nynjamet oudere kinderen

Superleuk!!

99
Bezocht: 10-8-2015
Geschreven: 11 augustus 2015

Onze kinderen (6 en bijna 5 jaar) hebben zich heel goed vermaakt. De skelters vonden ze helemaal te gek en ook van de trampoline, vuurtoren, springkussen en vogelnestschommel konden ze geen genoeg keijgen. Binnen ook fijn spelen. Wij zaten op het terras met lekkere koffie. Voor €5,- per kind een heleboel plezier!!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Clarijnmet jonge kinderen

Review

10
Bezocht: 21-08-08
Geschreven: 26 november 2008

Supergaaf voor de kids!! Hele leuke speeltuinen buiten en binnen, prachtig om de kinderen te zien knutselen. Helemaal geweldig.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
joris geboers