Leuk




10Minigolf en pannenkoeken gegeten met een groep Was gezellig en lekker




10Minigolf en pannenkoeken gegeten met een groep Was gezellig en lekker




10Super leuke dag gehad ,genoeg te doen voor kinderen van 2 tot 12jaar . Vriendelijke medewerkers




10Hele leuke speeltuin, de kinderen hebben genoten en lekker gegeten. Mini golf is ook een aanrader




2Leuk misschien voor hele jonge kinderen maar mijn dochter van 11 en zoontje van 8 vonden er niets aan. Overal ook nog extra voor betalen. Toen ze wilden midgetgolfen samen werden ze terug gestuurd want er moest een volwassene bij zijn. Alsof ze dat zelf niet konden.




10Super leuk! Veel te doen netjes schoon. Is die 5 euro waard




9Onze kinderen (6 en bijna 5 jaar) hebben zich heel goed vermaakt. De skelters vonden ze helemaal te gek en ook van de trampoline, vuurtoren, springkussen en vogelnestschommel konden ze geen genoeg keijgen. Binnen ook fijn spelen. Wij zaten op het terras met lekkere koffie. Voor €5,- per kind een heleboel plezier!!!




10Supergaaf voor de kids!! Hele leuke speeltuinen buiten en binnen, prachtig om de kinderen te zien knutselen. Helemaal geweldig.