Beoordelingen Vijvertuinen van Ada Hofman

Filter op gezelschap:

fascinerend en nuttig

99
Bezocht: 2012
Geschreven: 22 december 2012

prima dagje uit !!! !! Een belevingservaring in een natuurlijke omgeving met unieke dieren en planten. in educatief en duuuurzaam opzicht an te bevelen .

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
anthonymet een groep

fantastisch

99
Bezocht: 26 april 2012
Geschreven: 26 april 2012

we zijn vanmorgen wezen kijken en vonden het in een woord fantastisch ..erg goed onderhouden ook ..een lust om rond te wandelen en te genieten van alles ..de bloemen en planten en vissen ..het was jammer dat het begon te regenen anders waren we langer gebleven..

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Elshof met partner