Het was leuk en gezellig en lekker om hier




8We zijn met 11 personen uit ons gezin hier wezen eten en we hebben heerlijk gegeten echt een aanrader om hier eens te komen




8We zijn met 11 personen uit ons gezin hier wezen eten en we hebben heerlijk gegeten echt een aanrader om hier eens te komen




8Kostelijk gegeten. Iedere wens werd vervuld met een glimlach... Moesten wel een beetje lang wachten maar toen kregen we wel allemaal te gelijk kostelijke, warme pannenkoeken. Was erg gezellig!!!




8Kwaliteit prima , bediening en aankleding prima, helaas liep t wachten uit tot 3 kwartier langer dan voorzien. Echter met een gratis consumptie werd dit klantvriendelijk grotendeels opgevangen. Team gaat er voor , maar nog net niet een ge- oliede machine . Maar eerlijk is eerlijk : t eten was prima !




9Pannenkoeken zijn heerlijk dun en goed belegd, vriendelijke bediening en prima prijs kwaliteitsverhouding.




8vanaf 2005 komen we regelmatig aan bij de strohoed waarom? deze ligt op een mooi punt het zij met auto maar vooral met fietsen en we hebben er altijd van genoten