Snappen het echt niet




3Pannenkoeken oké, maar verwacht verder niets. Klein, dus al snel vol en druk en bloedheet. Lang wachten en als er dan iets misgaat, waardoor een persoon ve gezelschap alleen eet, vinden ze dat heel normaal. Met het melden van klachten doen ze niets. Wij gaan voortaan elders pannekoe eten.
