Beoordelingen Wijndomein Besselinkschans - GESLOTEN

Filter op gezelschap:

Toscane in de Achterhoek!

99
Bezocht: ergens in 2010
Geschreven: 20 februari 2011

In 2010 geweldig personeelsfeest gehad. Wijnproeverij in combinatie met een Vespa motorette tocht en 4 persoons velorette fietsen en aansluitend BBQ. Prachtige locatie en alles prima verzorgd. Wanneer je op het terras zit en over de wijngaarden kijkt waan je je in het buitenland. Prima plek voor een leuk Dagjeweg.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Sander

Toscane in de Achterhoek

99
Bezocht: ergens in 2010
Geschreven: 20 februari 2011

Prachtige locatie temidden van de wijngaarden waar we een geweldige dag hebben gehad met een wijnproeverij, Vespa motorette scooter tocht en ook nog een gezellig tochtje naar de kaasboer verderop op 4 persoons Velorette fietsen! Toppie verzorgd

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Personeelsfeest