Beoordelingen Museumboerderij Den Tip

Filter op gezelschap:

Prachtig!

10
Bezocht: 9 september 2012
Geschreven: 9 september 2012

In het kader van de Monumentendag zijn we vandaag naar De Tip gefietst. Hoe mooi is Nederland!! We kwamen aan en hebben eerst koffie met eigengemaakte appelflap gegeten in de boomgaard. Daarna een rondleiding door de boederij met veel verhalen van vroeger erbij. Enthousiaste vrijwilligers die graag een praatje maken, erg leuk! Zeer waardevol dat dit stuk cultuurgeschiedenis in ere wordt gehouden.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
J. Akkermansgezin