Beoordelingen Sauna Amstelland

Filter op gezelschap:

SUPER

99
Bezocht: 15 januari 2012
Geschreven: 17 januari 2012

Heerlijke sauna die onlangs flink vernieuwd en uitgebreid is; helemaal van deze tijd. Je kunt hier een super dag doorbrengen. Voldoende faciliteiten, lekker eten, vriendelijk personeel en schappelijke prijzen (prima prijs/kwaliteit verhouding). Hier ga ik vaker komen.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Yvonnemet vrienden

TOP!

10
Bezocht: 12 juni
Geschreven: 12 juni 2011

Vandaag geweest, wat een mooie nieuwe tuinbedjes!! Heerlijk met brede stoelen met kussen!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Eline en Ronmet partner

Goede prijs- kwaliteitverhouding

88
Bezocht: maart 2011
Geschreven: 13 maart 2011

Dit is een heerlijke sauna waar ik regelmatig kom. Er zijn voldoende faciliteiten in het complex om je dag compleet te maken. De keuken is super: heerlijk eten (vers) voor niet de hoofdprijs (en geen lullige porties). Onlangs is het nieuwe stoombad geopend en dat is zeker een aanrader. In de zomer is de tuin echt heerlijk; ruim groot, lekkere ligbedden en veel beschutting. Wat wil een mens nog meer.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Petronella