Review 8 Bezocht: dec.2009 Geschreven: 22 maart 2010 heerlijk vertoeven en zeer ontspannen weer naar huis terug...alles schoon en fris aan intrieur Prijs/kwaliteit Personeel Service Hygiëne Omgeving