Beoordelingen A Seal Zeehondenopvang

Filter op gezelschap:

Werd niks verteld door de mensen die er werken. Wi

5555
Bezocht: . 25 november
Geschreven: 26 november 2018

Weinig informatie over wat er eigenlijk gedaan wordt voor de zeehondjes.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
De witgezin

Te duur

4444
Bezocht: 25-06-2018
Geschreven: 25 juni 2018

Wat een belachelijk bedrag om naar 6 zeehonden puppies te kijken. Het initiatief is prachtig en een donatie is zeker op zijn plaats maar €19,00 voor twee volwassenen is veel te veel. Op dit moment (juni 2018) hoef je er niet heen te gaan want er zijn bijna geen zeehonden, de buitenverblijven zijn leeg. Nogmaals, mooi initiatief maar veeeel te duur. Daarnaast is er weinig voor kleine kinderen, geen speeltoestellen of dergelijke. Binnen 30 minuten stonden wij weer buiten.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.gezin

A Seal is Geweldig

10
Bezocht: nvt
Geschreven: 14 december 2015

Expo Haringvliet is gewijzigd in een mooie zeehondenopvang "A Seal", hier worden zieke zeehonden opgevangen, gezond gemaakt en weer teruggebracht naar zee. Vanaf 18 december is het geheel vernieuwde centrum weer alle dagen open. Ga voor de actuele openingstijden naar www.aseal.nl

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
vrijwilliger A Sealalleenreizend