Niet goed.




3We hadden een tafel gereserveerd met vooraf koffie en drankje en dat de kinderen konden spelen. Overal was het koud, we hebben 3 uur in de kou gezeten met jas aan. Ook vond ik de prijs/kwaliteit slecht. Een plakje cake 2,50 en een hazelino 5,50. Dit vind ik niet kunnen. Pannenkoeken ook erg duur. Conclusie: niet voor herhaling vatbaar en ook niet aan te bevelen.
