Teleurgesteld




1Op de site wordt geadverteerd met petten waar je op kan richten, echter in de praktijk kon je alleen iemand raken door op het wapen te schieten. Iemand van achteren benaderen is dus niet mogelijk…. Contact gezocht, er werd gezegd dat ze verschillende wapens hebben, na reactie wordt er niet meer gereageerd…. Niet waar voor je geld!!
Prijs/kwaliteit 1
Personeel 2
Service 1
Hygiëne 1
Omgeving 2