Beoordelingen Botanische tuinen Wageningen

Filter op gezelschap:

Altijd maar ook speciaal nu nog begin mei 2018

10
Bezocht: 9 mei 2018
Geschreven: 9 mei 2018

Veel typen bomen en struiken en in het bijzonder nu: Schitterende kleuren pracht van veel verschillende soorten rododendrons. De tuin ligt bovendien op de Wageningse berg met uitzicht op de Rijn

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
bezoeker komt uit Haarlemmet partner

Iindrukwekkend mooi

99
Bezocht: 30 september 2012
Geschreven: 5 oktober 2012

Wat een juweel ligt hier verborgen. Het zijn niet alleen de prachtige tuinen, maar ook de schitterende beeldententoonsteling die indruk maken. In een stijlvolle uitbouw is hier een verzameling van prachtige beelden van torso's te zien. Gezellig restaurant. Een absolute aanrader!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Ingrid Molenaarmet partner

Botanische Tuinen Wageningen Universiteit

99
Bezocht: ieder seizoen wel een paar kee
Geschreven: 21 oktober 2010

Het is daar ieder seizoen mooi,en je kunt er heerlijk wandelen en er is altijd wel wat te zien. De herfst kleuren op dit moment is prachtig

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
H.Pol