Het was een zonnige dag midden september, en het was lekker druk ( niet te). De vrouw van de ontvangst/keuken was de baas, en was constant het andere personeel aan het afblaffen. Waar wij als klanten bij stonden. Er ging van alles mis met onze bestelling. Op een compliment van ons dat het lekker druk was, blafte 'de baas' dat dat wel zo mocht wezen, maar dat de winst voor het grootste gedeelte naar groupon ging, en dat ze er niks aan verdiende. ( ze was er zelf bij toen ze die deal maakte met groupon lijkt mij). Verder waren er 2 of 3 honden, waarvan 1 een permanente ligplek IN DE KEUKEN had. Zeer onhygiënisch dus. Het midgetgolfen zelf was wel leuk, en de kinderen hebben zich vermaakt in het speeltuintje. Het springkussen is overdreven prijzig; 2 euro per kind, voor slechts een kwartier...